Даже если бы этот дар был то он бы служил для пользы церкви... и кстати не был бы поголовным... Дары Духа разные и для разных людей... И Еще если поставить перед полтинниками (харизматами) вопрос о том как способствует этот дар в их личном смирении перед другими братьями не имеющими такого дара то чаще всего выясняется ущербность последних и возвышающий фактор для первых
>>У філологів спитайте. Кожна мова має свою структуру, а "язики" яку структуру мають? Один і той самий набір складів.
Та я і сам здогадуюсь, але до чого тут богохульство? Це на рівні дебілізму.
>>В НЗ в 1 Кор.4:28 використовується слово "перекладач", що дає підставу вважати, що Павло говорить про звичайні земні мови (англійська, німецька і ін.).
Ага, Ви витлумачили так, вони - інакше. Звинуватили один одного в богохульстві, і всі разом хочете нас переконати, що це божа книга.
>>мови (як і інші дари) даються для служіння
Мови не даються, а виникають і розвиваються для здійснення різноманітних комунікацій. В тому числі й для служіння і для показухи в церкві. Інша справа, що "язики" для комунікації непридатні, бо реципієнт відсутній.
Comments 10
Reply
(The comment has been removed)
Reply
Reply
чому?
Reply
Reply
Та я і сам здогадуюсь, але до чого тут богохульство? Це на рівні дебілізму.
>>В НЗ в 1 Кор.4:28 використовується слово "перекладач", що дає підставу вважати, що Павло говорить про звичайні земні мови (англійська, німецька і ін.).
Ага, Ви витлумачили так, вони - інакше. Звинуватили один одного в богохульстві, і всі разом хочете нас переконати, що це божа книга.
>>мови (як і інші дари) даються для служіння
Мови не даються, а виникають і розвиваються для здійснення різноманітних комунікацій. В тому числі й для служіння і для показухи в церкві. Інша справа, що "язики" для комунікації непридатні, бо реципієнт відсутній.
Reply
Reply
Reply
ЗЫ. на языках говорю.
Reply
Leave a comment