купила, погортала. непоганий номер. якби не еко-водка... краще би в Буковелі рекламу взяли..)) я, напевно, і рада, що karpaty.info лише в одному розділі звучать) не дуже люблю рекламувати нехотячи смертельну продукцію.
це якщо дуже відверто. цинічна відмазка - "за рахунок цього існує преса" - мені як читачеві на неї пофіг.
а ще з плюсів те, що про Вольфрама розказано. а то я вже подумала, що Любомир знову всім розказав. що це він відновив Вигодську вузькоколійку і придумав Карпатський трамвай)))
Щоб продукція була смертельною, потрібно вжити смертельну дозу, тому смертельними можуть бути і цукор, і сіль, і вода.
Хоча, в даному випадку, повний розворот для "мороші" - некрасиво і непривабливо, викинуті гроші. Реклама ніяка, з них просто збили бабло. Журнал, який добре продається, міг би обійтись і без такої реклами. Насправді не преса, а їх рекламний відділ живе за ці гроші :)
Comments 16
я, напевно, і рада, що karpaty.info лише в одному розділі звучать) не дуже люблю рекламувати нехотячи смертельну продукцію.
це якщо дуже відверто. цинічна відмазка - "за рахунок цього існує преса" - мені як читачеві на неї пофіг.
а ще з плюсів те, що про Вольфрама розказано. а то я вже подумала, що Любомир знову всім розказав. що це він відновив Вигодську вузькоколійку і придумав Карпатський трамвай)))
Reply
Щоб продукція була смертельною, потрібно вжити смертельну дозу, тому смертельними можуть бути і цукор, і сіль, і вода.
Хоча, в даному випадку, повний розворот для "мороші" - некрасиво і непривабливо, викинуті гроші.
Реклама ніяка, з них просто збили бабло.
Журнал, який добре продається, міг би обійтись і без такої реклами.
Насправді не преса, а їх рекламний відділ живе за ці гроші :)
Reply
Leave a comment