Leave a comment

Comments 26

sofka_jazz September 27 2012, 12:41:17 UTC
наша система освіти потребує кардинального реформування. Вже кілька днів на фейсбуці піднімаю це питання, як в пусту землю, всіх все влаштовує...http://www.facebook.com/
Застарілими в школі є все, і матеріальна база, і погляди на навчання вчителів і методика самого навчання. Держава в особі міністерстві не розуміє, що освіта має відповідати тенденціям життя, часи коли вчитель гегемон пройшли, діти бачать усюди приклади іншої поведінки, а школа хоче берегти традиції. Вже в цілому світі звернена увага на дитину, як основний об'єкт, а знання лише спосіб її сформувати. В нас навпаки, знання - це все, а дитина на задньому плані. І жодну вчительку не цікавить встигаєш-не встигаєш, головне встигнути вписатися в плани і відзвітувати. Дуже прикро за це.

Reply

ja_marjana_mama September 27 2012, 17:11:11 UTC
Має бути якась золота серединка. А ще вчителі мають бути психологами і підходити до кожної дитини індивідуально. Але це можливо тільки коли в класі не так і багато дітей. Принаймі такі от індивідуальні моменти я бачу на уроках іноземної мови, де клас поділено.
А що на ФБ? Бо в мене нічого не відкривається..

Reply


olka_kvasolka September 27 2012, 12:46:15 UTC
я все ще в 69 му:) ну може хіба лайт версія:)

Reply

ja_marjana_mama September 27 2012, 17:24:17 UTC
та і я також там...

Reply


rysika September 27 2012, 13:22:44 UTC
Це в Божевільних дуже добре змальовано.
В першому випадку перегин, бо батьки не довіряють власній дитині, ставлять суспільну думку вище потреб сім’ї. У другому той, який ми маємо зараз у більшості розвинутих країн світу - інтереси дитини на першому плані, їй у всьому потакають і нічого не забороняють (бо в більшості країн впроваджено ЮЮ і батьки банально бояться ту дитину втратити).
А треба десь по середині. Межа дуже тонка :/

Reply

ja_marjana_mama September 27 2012, 17:23:18 UTC
Як визначити, де середина? Це таке питання вголос, бо не думаю, що на це є відповідь.
Я є мамою з першої картинки ... і думаю, що це вже тепер також перегин в крайність....

Reply

rysika September 27 2012, 18:06:05 UTC
Не знаю, якою мамою буду я. Скоріш за все середина - неупереджено вислухати обидві сторони окремо і зробити висновки залежно від обставин.
У таких випадках як на картинці з вчителькою краще спілкуватися без дитини і зайвих свідків, а з дитиною окремо вдома.
Бо на людях (навіть, якщо дитина не права) краще відстоювати дитину на 100%. В неї мусить формуватися впевненість, що батьки її захистять.
Але й мусять бути межі.

Reply

ja_marjana_mama September 28 2012, 07:04:15 UTC
Якою мамою ти будеш... виявиться тільки, коли дитина піде в школу). Не злись, що так пишу, але я просто знаю багато моментів, коли я думала, що поступлю якось так, а поводилася абсолютно по-іншому).
Вкотре вже тут в коментарях: як знайти серединку?...

Reply


ext_841591 September 27 2012, 13:51:31 UTC
Дуже гарно написала sofka_jazz -все вірно. Як казали наші бабусі: кажуть воду-вино п'ють, діти чують від вчителів декларацію інтелігентної поведінки, але не бачать її в поведінці самого вчителя, або бачать рідко, дуже рідко і такий вчитель стає прикладом в житті.Тобто залежить ще й від людини. Ми з вами ще з совка можемо згадати вчителів, які чимось запам'ятались і залишили добрий слід. Зараз все стало цинічне і монетарне. Діти дуже добре чують фальш. Так, що мамусі якщо немає доброго прикладу в школі ми самі мусимо подавати приклад, нічого іншого не лишається. Особистий приклад: мама читає-інакше не заставиш.

Reply

ja_marjana_mama September 27 2012, 17:14:13 UTC
А ще мене нервують шкільні психологи! Інколи взагалі не розумію звідки вони взялися і... більше того: для чого??? Щось говорять не зборах, якісь такі заключення роблять...

Reply


sofka_jazz September 27 2012, 19:16:37 UTC
а фб, то таке. Я статтю підготую і можна буде прочитати. Вчителі отримують психологічну освіту, і їх вчать всьому цьому. Але знати - це одне, а вміти застосувати на практиці - зовсім інше. Менша кількість дітей це раз, і спеціалізований поділ - два. Якщо дитині туго йде математика, то для чого її мучити дифрівняннями і тригонометрією якщо їй, до прикладу, добре йде музика чи література. проблема нашої освіти у відсутності спрямованості. Школа готує універсальних солдатів. Це якби замість ринків і спецмагазинів (взуттєвий, іграшковий тощо), були одні великі супермаркети типу сільпо і там купували б усе, від одягу до часнику і не було б іншої альтернативи. Все-таки зручно. коли є можливість купуючи взуття ходити по взуттєвих магазинах а купуючи алкоголь чи рибу по спеціалізованих бакалійно-продуктових. Те саме зі школою. Якщо дитина не потребує математики (крім основ) бо вона їй не дається, ну не любить дитина, от як дорослий не любить якогось продукту з їжі, то для чого її мучити 10 років і запихати їй ту математику, ну дайте тій ( ... )

Reply

ja_marjana_mama September 28 2012, 07:09:57 UTC
Чудово написано!!!
Чекаю на статтю!
Вчителі відстоюють свої години - навантаження і ...все (дуже часто).Дуже часто виходить так, що рівень предметів у старших класах відповідає програмі першого курсу. От для мене це ще в моєму мед. іституті було мало зрозумілим. Ми в репетитора вивчили більше, ніж вчили, як поступили. Хто це складає?
Хочеться, щоб дитина розвивалася всесторонньо. Щоб був час на позакласне життя, якийсь спорт, секції. А інколи доводиться все пропускати, бо стільки домашньої роботи, що дорослим страшно...

Reply


Leave a comment

Up