Originally posted by
kostyantyn1979 at
Костянтин Рахно: Про кого говорить Ахмед ібн Фадлан? Є в арабського посла Ахмеда ібн Фадлана, котрий 921 року став свідком поховання неодруженого знатного воїна-руса, один цікавий момент, що раніше не отримував витлумачення ні в антинорманістів, ні в норманістів:
«І ось коли помер той муж, про якого я згадав раніше, то
(
Read more... )
Comments 7
Reply
Буду радий питанням, подальшим зауваженням, контраргументам. Може, десь у художній літературі є паралелі якісь?
Reply
Щодо літературних паралелей, то в першу чергу згадується опис відповідного обряду в романі Білика "Меч Арея", там, правда, ніякого "виконання дружком шлюбних обов"язків" нема і взагалі нема особи, яка б виконувала хоч якісь подібні функції. А дружки (жінчого роду) є.
"Жони голосили й голосили. Біла стариця, запнута чорним полотком, з'явилася посеред голосільниць несподівано. За нею дві молодиці (О! упс, за нашими традиціями, дружкою могла бути тільки неодружена дівчина, не молодиця) вели попід руки наречену жону. Її вже перебрали, й тепер вона була в дівочій сорочці з яскраво мережаною душею та рукавами, в дорогому заморському полотку на розпущених русявих косах, уся в намисті, золотих і срібних обручах, яскравому наруччі з золота, срібла та єюпетського скла, на ногах, які нетвердо ступали по землі, жовтіли гарні скоряні черевії. Жону підвели до напівзакладеної колоддям ями, й біла стариця ( ... )
Reply
Reply
Reply
Эти басни впервые опубликовал немец Френ в 1823 году. Откуда он их взял - никому не известно. Наверное когда преподавал в Казанском универе, дал студентам задание поискать этнографических метериалов в своих аулах во время летних каникул. Вот кто-то из студентов и "нашёл".
Reply
Leave a comment