פורום קומיקסרשת

Feb 24, 2006 11:42



שם יש דיון על השם. שחר וורד, כשאתם מגיעים למסקנה מה השם המתאים, נשנה את הכותרת.

אריק ברנס כתב פעם מה צריך להיות בעמוד הראשון של אתר קומיקס ( Read more... )

איורשת, פורום

Leave a comment

Comments 1

(The comment has been removed)

אוי, זו שאלה ממש מגניבה gryphonk February 27 2006, 15:00:48 UTC
This is me, name dropping...

"השאלה היא איפה החוויה החזקה והאיכותית יותר - ועד כמה האמנים יודעים להתמודד עם קהל שקורא את האיורשת ביחידים, ברצף ובקריאות שבועיות/חודשיות."

צ'מע, זכור לי ששיפר אמר בזמנו משהו בסגנון: "אבודים זו סדרה בסדר אם רואים אותה כל שבוע; אבל אם רואים מספר פרקים ברצף, רואים כמה הם חוזרים על עצמם וזה נהייה די משעמם."
ברור שהדרך שבה הצופה חווה את היצירה, והמרחק בין המאורעות (instances) השונים ביצירה סדרתית, הוא משמעותי. בסדרת טלוויזיה, ה-cliff hanger שבסוף פרק שונה מהותית מה-cliff hanger שבפרק האחרון של העונה.

נדמה לי שהקורא כן צריך להשתדל לקרוא את האיורשת בהתאם לעדכונים שהכותב התכוון אליהם, כי לכאורה הוא מכוון את העלילה בהתאם, ומשתדל ליצור חוויה מסוימת אצל הצופה. הכותב של Get Fuzzy כותב בדיחות אחרת מהכותב של PBFPVP רק שנה שעברה, חמש שנים אחרי שהוא התחיל לעבוד, ואני חושב שזו סיבה עיקרית לכך שאני די לא סובל את האיורשת הזה: קריאה של הארכיב מראה בצורה חדה וברורה גם את ההתרחקות ההדרגתית מהנושא העלילתי המקורי של PVP לטובת בדיחות חנונים והומור מערכות יחסים, וגם את החזרה על בדיחות והנסיגה הבלתי נמנעת לשטיקים. אני חושב שאם ( ... )

Reply


Leave a comment

Up