Pamenate skandalą, kai Lietuvos prekės ženklo konkurse vos nelaimėjo Kanados Londono miestelio
medis?
Tačiau ūkio ministerijai priklausančios VŠĮ ,,Lietuvos turizmo plėtros agentūra" taip lengvai neapkvailinsi!
Vos už 212,4 tūkst. mokesčių mokėtojų uždirbtų litų iš bendrovės „Protingi sprendimai“ ji įsigijo beveik nepanašų į Palestinos prekės ženklą
(
Read more... )
Comments 3
Reply
Logotipų panašumas akivaizdus - tiesa, lietuviškame yra viena kaladėle daugiau ir užrašas parašytas ant pačių kaladėlių, o ne šalia.
Reply
bet kokiu atveju, alternatyvus lietuvos logotipas (http://www.baltijossirdis.lt/) gerokai labiau vykes.
Reply
Mano nuomone už ta kaladėlių kratinį geresnis ne tik Mariaus Jovaišos Baltijos širdis, bet netgi blogerių reklamuotas ežiukas: http://www.itsm.lt/index.php/Main/Naujas_Lietuvos_prekės_ženklas
Reply
Leave a comment