Leave a comment

Comments 7

svyatoslove July 7 2015, 19:02:38 UTC
увы, но не верю в перспективы Ан-70 в этом тендере:
- винты и еще ряд комплектующих производила Россия
- А400М - самолет, который уже серийно производится, а Ан-70 существует в одном экземпляре.

жалко машину. Хорошая, но тяжелая судьба у нее

Reply


ext_3034285 July 7 2015, 19:13:22 UTC
Треба вже забувати про АН-70. Він створювався для РФ і на кошти РФ. Але росіяни назло кондуктору купили квиток та пішли пішки - це їхні проблеми. Якщо хочемо самі виготовляти та заробляти - треба створювати АН-188.

Reply

rvun July 7 2015, 19:28:54 UTC
Конструкторська документація в України, договір про військову співпрацю розірваний, так що справа лише за можливісттю виробляти, коли вона є - то перспективи є, коли ні - то ні. Всі вбачають якусь проблему в вентиляторах, насправді, найбільша проблема це редуктор, по-ходу його конструкція спиляна з ан-22, а вентилятори можна купити і в Канаді і В США, а можна виготовити й самім, склопластиковий гвинт це поки не телепортатор. Коротше, проблеми мабуть є, але здається усі можна легко порішати, коли б була така необхідність. Україна на власні нужди має мало грошей і обирає АН-178, коли б були гроші від Індонезії - літаки будуть, тим більш вже завершили сертифікацію. Коротше, ан-70 не вистачає лише замовника.

Reply

nickbalas July 8 2015, 07:50:49 UTC
Можна замовити і з іншими двигунами

Reply

rvun July 8 2015, 08:20:23 UTC
Сертифікувати мабуть прийдеться.

Reply


Leave a comment

Up