Leave a comment

Comments 15

svyatoslove May 6 2015, 17:37:48 UTC
типа как с Ираном?

Reply


abzaz_423 May 6 2015, 17:40:03 UTC
Молодцы.

Reply


(The comment has been removed)

ока сборка stailker May 7 2015, 09:40:53 UTC
кооперация - отверточная пока сборка. в том регионе тренд пока еще 40 лет есть деньги - нужно их вкладывать во все не нефть.

Reply


rvun May 6 2015, 19:44:06 UTC
Щось мене рве на частини, панове. Мова йде не про ан-140? Справді ан-32. Це якийсь ппц. Чого ж захотіли 32, які версії?

Reply

benzobak3 May 6 2015, 21:02:34 UTC
Одна з версій - Ан-140Т провальний проект. Щодо самої новини, то йух його знає, скільки вже було цих обіцянок... "Не кажи гоп, поки не перескочиш", одним словом.

Reply

green_stone13 May 7 2015, 07:04:13 UTC
Проект Ан-132 уже давно существует, там БРЭО обновленное/западное, двигатели Пратт энд Уитни и слегка увеличенный фюзеляж... По сути дела, это продолжение линейки Ан-26, который является весьма хорошей, надежной и экономичной машиной. Там на начальном этапе планируется мелко узловая сборка, а дальше уже планируют у себя производство развивать, там в Британии планируют часть деталей изготовлять. А про Ан-140 Вы правы, в целом машина не оправдала себя...

Reply

ext_2047362 May 7 2015, 08:30:28 UTC
про АН140 не погоджуюсь - це більш сучасна машина, єдиною її проблемою, як і Ан148 - надто мала серія та не виправлені дитячі хвороби...

там є проблема з двигунами, але це ІМХО рєшабєльно

ЗІ: а ще є проблема в тому, що київський Антонов всіляко блокує замовлення на АН140 навіть для внутрішнього ринку (нещодавній приклад - літак МНС на базі АН140, коли всіма правдами і неправдами намагались напарити Ан148... в результаті немає обох :) )

Reply


Leave a comment

Up