Одна з версій - Ан-140Т провальний проект. Щодо самої новини, то йух його знає, скільки вже було цих обіцянок... "Не кажи гоп, поки не перескочиш", одним словом.
Проект Ан-132 уже давно существует, там БРЭО обновленное/западное, двигатели Пратт энд Уитни и слегка увеличенный фюзеляж... По сути дела, это продолжение линейки Ан-26, который является весьма хорошей, надежной и экономичной машиной. Там на начальном этапе планируется мелко узловая сборка, а дальше уже планируют у себя производство развивать, там в Британии планируют часть деталей изготовлять. А про Ан-140 Вы правы, в целом машина не оправдала себя...
про АН140 не погоджуюсь - це більш сучасна машина, єдиною її проблемою, як і Ан148 - надто мала серія та не виправлені дитячі хвороби...
там є проблема з двигунами, але це ІМХО рєшабєльно
ЗІ: а ще є проблема в тому, що київський Антонов всіляко блокує замовлення на АН140 навіть для внутрішнього ринку (нещодавній приклад - літак МНС на базі АН140, коли всіма правдами і неправдами намагались напарити Ан148... в результаті немає обох :) )
Comments 15
Reply
Reply
(The comment has been removed)
Reply
Reply
Reply
Reply
там є проблема з двигунами, але це ІМХО рєшабєльно
ЗІ: а ще є проблема в тому, що київський Антонов всіляко блокує замовлення на АН140 навіть для внутрішнього ринку (нещодавній приклад - літак МНС на базі АН140, коли всіма правдами і неправдами намагались напарити Ан148... в результаті немає обох :) )
Reply
Leave a comment