недавно одного відомого "бренд-войса" всія України дістали замовники зауваженнями "а скажіть таааак, щоб відразу всім захотілося прям купити..." до такого білого коліна, що на записі реклами він визвірився "або мийте голову шампунем ТАКИМ-ТО, або БУДЬТЕ ВИ ПРОКЛЯТІ" :)))
Це я! Це я замовник! І я права! :)) І юристам усіх інших підрядників насрати - найшвидше приїжджають наші вкусняшки чи на рівній дорозі хтось з конкурентів на президентському гелікоптері може обігнати нашого кур'єра. А тут одним юристам не нравицця :(
ооой, і сміх -і гріх :) це я про свою уважність :))
мозкова гусінь - прекрасний тег президентський гелікоптер - порвав))))) я думаю, що ті юристи мають на вас зуба, може хто викликав длоставку і затрималася...чі шо....
та теж так думаю. Ну я б ще зрозуміла, якби справді якісь речі, що суперечать рекламному законодавству - мова повідомлення там, чи використання чужих знаків...А тут таке абстрактне поняття. Попередня кампанія в нас говорила про "Найсмачнішу доставку вкусняшок". Добре, що тоді ми там не розміщались - а то юристи певне захотіли би протестувати за кошт клієнта - чи відповідає дійсності повідомлення :)
А что, на борде они указывают, среди кого их доставка самая быстрая? Все очень просто: добавляется звездочка-сноска к слову "найшвидша", а внизу мааааааленьким шрифтом пишутся какие-то условия, которым заведомо удовлетворяет только их фирма. Вуаля!
Це ми, ми - найшвидша. Вот юристи агенства може б і хотіли якусь звьоздочку. А ми не хочемо. Ну це ж реклама, конкурентна перевага, творчість врешті решт - а цим сухарям суху статистику подавай чи шо: автомобіль А доставляє з х хвилин, автомобіль Б за у хвилин; паспорт транспортних заходів, відеодакази, свідоцтво книги рекордів гінеса...
у мене був колись такий шеф, шо теж хотів прям під своїм вікном рекламу дєтіща тіко він жадний був сука то він змусив майстрів приварити до труби кусок бляхи десь метр на два ту бляху помалювати і на ній під трафарет написати рекламу і врити біля своїх вікон дешево и сердито досі стоїть
Сьогодні кожен підприємець в Україні - це маленька залякана істотка, поставлена на грань виживання та ментального здоров"я. Я б не здивувався, якби оператора реклами (який ніколи в житті не відповідав за вміст реклами) нагнули за отаку "недобросовісну рекламу". Я б не здивувався навіть, якби його нагнули за неправильний градієнт букви "О" в слові "google", або взагалі ні за що, бо країні не вистачає податків.
Може й так. Може саме тому і переживають. Але тим самим "перевіряючим" набагато простіше причепитись до чогось більш конкретного - розміру напису *алкоголь шкодить вашому здоров'ю*, не там вказаним номерам ліцензії чи ще чомусь, ніж якимось таким абстрактним показникам - як найкраща, найкрасивіша, найсмачніша. Ну і підрядник повинен пропонувати більш логічні способи, як прикритись, а не питати - а чим докажете? :) Смішно...Хоча в нас зараз і справді вся країна така.
Comments 52
замовник завжди правий!!!!!
недавно одного відомого "бренд-войса" всія України дістали замовники зауваженнями "а скажіть таааак, щоб відразу всім захотілося прям купити..." до такого білого коліна, що на записі реклами він визвірився "або мийте голову шампунем ТАКИМ-ТО, або БУДЬТЕ ВИ ПРОКЛЯТІ" :)))
замовники відстали
ролик записали дуууже швидко і якісно
Амінь :)
Reply
І юристам усіх інших підрядників насрати - найшвидше приїжджають наші вкусняшки чи на рівній дорозі хтось з конкурентів на президентському гелікоптері може обігнати нашого кур'єра. А тут одним юристам не нравицця :(
Reply
мозкова гусінь - прекрасний тег
президентський гелікоптер - порвав))))) я думаю, що ті юристи мають на вас зуба, може хто викликав длоставку і затрималася...чі шо....
попустить їх, всьо буде файно
Reply
Reply
Все очень просто: добавляется звездочка-сноска к слову "найшвидша", а внизу мааааааленьким шрифтом пишутся какие-то условия, которым заведомо удовлетворяет только их фирма. Вуаля!
Reply
Reply
Reply
Reply
а що у вас там за вкусняшки? сорь, я забула
Reply
А вопше, піцца і суші.
Reply
можу потестувати :)
Reply
Reply
Reply
Reply
тіко він жадний був сука
то він змусив майстрів приварити до труби кусок бляхи десь метр на два
ту бляху помалювати і на ній під трафарет написати рекламу і врити біля своїх вікон
дешево и сердито
досі стоїть
Reply
Reply
Reply
Ну і підрядник повинен пропонувати більш логічні способи, як прикритись, а не питати - а чим докажете? :)
Смішно...Хоча в нас зараз і справді вся країна така.
Reply
Leave a comment