Дивіться нижче за посиланням сам пост та мій злий коментар, бо допекли;)))
via
ivanov_petrov вот уже полгода, как в дополнение к работе пограничника между миром живых и миром иным я еще и отвечаю за программу клинического обучения в одном из высших учебных заведений нашей маленькой но великой страны.
и чем дальше, тем больше чувствую себя все тем же
(
Read more... )
Comments 17
Reply
Ось і Ваш приклад до того ж! "Ледь здав на ту саму трійку, що по суті - нуль" - це ж Ви поставили трійку, то й маєте відповідальність...
А тим часом, найменше інваліди як і будь-яка людина в усій своїй інакшості потребують жалості. Коли ж до неї апелюють, то ми звикли це зліплювати з інвалідами як такими, та ще й вибірковість пам'яті працює на це. Але ж чи не менше синочків та донечок, які давлять на жалість, бо хворіли, бо працюють, бо ось такі усі гарні в душі і т.д. - уже другий десяток років працюю в університеті, надивилася:(((
Ну і ту ж логічну помилку про профпридатність продублювали (див. мої відповіді на коментар)
Reply
Це суто соціялістичний підхід - якщо учень тупий, то винен вчитель. "Дитина ніколи не винна!"
Зауважу, що йдеться про ВНЗ, тобто про дорослих, свідомих людей, та ще й про заочників. Тобто, я мав займатися із інвалідами на дому, разом з ними по складах читати підручник тощо?
Повірте, в мене були такі курси лекцій, що будучи на 5-6 парах, можна було принаймні мати уяву про предмет. І "трійка" значила, що людина не готувалася взагалі.
А ще якось я був покараний згідно вашого принципу. Це коли поставив незалік половині групи, та призначив перездачу. Я мав їхати в інший район, витрачати зайвий день тощо, і поцікавився, чи мені його оплатять. Ні - відповіли, бо навіщо ж було валити студентів? Це при тому, що ці "спудеї" часом - без перебільшення - не знали назви мого предмету, бо на лекціях не були ніколи, конспекта чужого навіть не відкривали і прийшли з впевненістю, що прєпод і так "зарах" поставить. То він таки винен, що погано вчив?
Reply
(The comment has been removed)
Leave a comment