Гвалт у дусі медиків

Dec 27, 2010 14:57

Дивіться нижче за посиланням сам пост та мій злий коментар, бо допекли;)))

via ivanov_petrov

вот уже полгода, как в дополнение к работе пограничника между миром живых и миром иным я еще и отвечаю за программу клинического обучения в одном из высших учебных заведений нашей маленькой но великой страны.
и чем дальше, тем больше чувствую себя все тем же ( Read more... )

медицина

Leave a comment

Comments 17

pan_baklazhan December 27 2010, 14:22:49 UTC
Вам там непогано відповіли, до речі ( ... )

Reply

kotorovich December 27 2010, 15:37:21 UTC
Із усіх різних та цікавих відповідей ця була найвразливішою, бо, якщо не помітили, перенесла проблему викладачів на абітурієнтів - саме перші мають випускати фахівців, які засвоїли знання та навички, а решту відраховувати за погані оцінки.
Ось і Ваш приклад до того ж! "Ледь здав на ту саму трійку, що по суті - нуль" - це ж Ви поставили трійку, то й маєте відповідальність...
А тим часом, найменше інваліди як і будь-яка людина в усій своїй інакшості потребують жалості. Коли ж до неї апелюють, то ми звикли це зліплювати з інвалідами як такими, та ще й вибірковість пам'яті працює на це. Але ж чи не менше синочків та донечок, які давлять на жалість, бо хворіли, бо працюють, бо ось такі усі гарні в душі і т.д. - уже другий десяток років працюю в університеті, надивилася:(((

Ну і ту ж логічну помилку про профпридатність продублювали (див. мої відповіді на коментар)

Reply

pan_baklazhan December 27 2010, 17:05:19 UTC
О, це ви влучно!
Це суто соціялістичний підхід - якщо учень тупий, то винен вчитель. "Дитина ніколи не винна!"
Зауважу, що йдеться про ВНЗ, тобто про дорослих, свідомих людей, та ще й про заочників. Тобто, я мав займатися із інвалідами на дому, разом з ними по складах читати підручник тощо?
Повірте, в мене були такі курси лекцій, що будучи на 5-6 парах, можна було принаймні мати уяву про предмет. І "трійка" значила, що людина не готувалася взагалі.

А ще якось я був покараний згідно вашого принципу. Це коли поставив незалік половині групи, та призначив перездачу. Я мав їхати в інший район, витрачати зайвий день тощо, і поцікавився, чи мені його оплатять. Ні - відповіли, бо навіщо ж було валити студентів? Це при тому, що ці "спудеї" часом - без перебільшення - не знали назви мого предмету, бо на лекціях не були ніколи, конспекта чужого навіть не відкривали і прийшли з впевненістю, що прєпод і так "зарах" поставить. То він таки винен, що погано вчив?

Reply

(The comment has been removed)


Leave a comment

Up