Варшава II - Транспорт

Dec 25, 2009 13:27

Найсучасніший на сьогодні низькопідлоговий трамвай. Влітку кондиціонування у ньому вмикають так сильно, що можна захворіти. Він зовсім свіженький - поки що присутній тільки на одній лінії. У 2007 році цю колію реконструювали, переробивши її на безшумну. Сучасні діти більше не казатимуть на трамвай "тудук-тудук", а казатимуть "шшшшш".



Вздовж усієї лінії поставили електронні інформатори. Час у хвилинах показує, коли приїде наступний трамвай. Це ДУЖЕ проста логіка, тоді як у метрополітенах деяких країн табло показує час з моменту від'їзду попереднього (!) поїзду.



На мій смак, дуже приємний для очей трамвай. Набагато приємніший від найдовшого в Європі шестисекційного (!) трамваю у Будапешті (який нагадує холодильник на колесах). Транспортна Варшава зазнає модернізації, на відміну, скажімо, від транспорту Лісабону , про який гарно пише noddeat. Що стосується транспорту, старе у Варшаві є синонімом до поганого, адже старий транспорт - це малюхи (польські запорожці), вагони митищинського заводу та ікаруси. Старі трамваї теж вписуються у загальну картину транспортного фейлу тих часів у цьому регіоні.



Зараз модно не ділити вагони, а з'єднувати їх як трубу. Крім того, у салонах нового трамваю нечувана наглість - сидіння збоку повернуті убік. Тепер можна сидіти розставивши ноги убік. Це маленька, але свобода. У Сан-Франциско мене найбільше вразили люди в метро, які просто сидячи по-турецьки на підлозі в вагоні грали в карти. Національна експертна комісія з моралі такого б не дозволила.



Старіший, але не найстаріший попередник.



Бонуси:

Оновлення тракту крулевського не обійшлося без місця для паркування велосипедів, хоча ані велосипедів, ані велосипедних доріжок там помічено не було. У такої конструкції можна догледіти недолік - через незвично велику відстань між опорами зачепити одночасно як переднє, так і заднє колесо, якщо ви користуєтесь ланцюжком, не вийде. У цьому місці все обійдеться, але у неосвітленіших районах можуть зняти одне з колес.



Тут видно, що пріоритет мають пішоходи перед водіями. Дві з чотирьох можливих смуг на мості через Віслу віддані під трамвай. Машини часто у пробках, пасажири трамваїв - ніколи (а з урахуванням того, що трамвайна місткість - друга після метро, і дві електрички на цей міст ніяк би не влізли - це видається найефективнішим, що можна було придумати у цій ситуації).



Далі буде.

urban, public transport, warsaw, polska, travel

Previous post Next post
Up