Я зразумеў, што наўрадці змагу зразумець сваіх студэнтаў. Я не разумею, па якіх законах яны жывуць і развіваюцца, што іх хвалюе. Я не разумею логікі іх адукацыйнай стратэгіі. Яны не вучацца на сваіх памылках, яны нават не лічаць тое памылкамі
(
Read more... )
Comments 11
это не ты должен стремиться к ним, понимать их, а они должны тянуться до тебя. но, конечно, это утопия: чтобы оценить достоинства другого, нужно самому быть достойным. кстати, именно поэтому они и не способны осознать своей недалекости. нет того уровня, с которого можно давать оценку. прости убогих, а вот принимать это как данность я бы не стала.
Reply
Reply
я вообще отношу себя к тому самому народу, нет во мне генов интеллегентов. но все равно мне больше нравится философия элитарности. умные люди должны рулить глобальными процессами, а не размениваться на пестование глупых.
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Музыкаў Вы тэж назавеце шмат, упэўнены. Мне як магілеўцу крыўдна, што самі магілеўцы не ведаюць ніводнага гурта з Магілеве, няхай тых жа "Акутэ", якія ў жо ў Маскву ездзяць даваць канцэрты.
Мастакі? Ну, так, я сам мала ведаю. Пушкін, Глобус, Марачкін. Але тут якая справа была? Чалавек выступаў з дакладам, дзе завіхаўся пра тое, што нашая культура на суперскім узроўні, развіваецца і ўздымаецца. І я папрасіў яго назваць прадстаўнікоў. А потым - групу.
І адкуль ім ведаць? Яны чытаюць кнігі?
А наконт тупізму. Я не пра гэту сітуацыю пісаў. А пра тое, што адукацыя сталася такая, што выкладчыку вельмі складана зразумець, што за людзі сядзяць перад ім і навошта яны тут сядзяць.
Reply
Leave a comment