Ви можете мені, звісно, багато говорити і посилатися на факти своєї непростої і всімбезперечноцікавої біографії, але я вам точно заявляю, що знаю, яке з усіх можливих-преможливих завдань з мови було найненависнішим для вас.
А ще, чому на пам'ять з прози завжди задавали вчити описи природи (то кругленькі наче м'ячики, то гостроверхі неначе топольки) а не, скажімо, описи характеру, чи дотепні діалоги? З русліту правда дали вчити опис цього чувака як він ішов топити муму (ширако распахнулась єво грудь, глаза жадна і пряма устрємілісь впєрьод), але з укрліту недай бог не опис природи дати, - це щоб складніше було вивчити, чи як? Чи щоб раптом дітям не стало цікаво вчити те, що їм задали? Ті уривки якось були визначені програмою, чи то вчитель сам вибирав?
Comments 37
Reply
Reply
Reply
(The comment has been removed)
Reply
(The comment has been removed)
Reply
А ще, чому на пам'ять з прози завжди задавали вчити описи природи (то кругленькі наче м'ячики, то гостроверхі неначе топольки) а не, скажімо, описи характеру, чи дотепні діалоги? З русліту правда дали вчити опис цього чувака як він ішов топити муму (ширако распахнулась єво грудь, глаза жадна і пряма устрємілісь впєрьод), але з укрліту недай бог не опис природи дати, - це щоб складніше було вивчити, чи як? Чи щоб раптом дітям не стало цікаво вчити те, що їм задали?
Ті уривки якось були визначені програмою, чи то вчитель сам вибирав?
Reply
і зовнішність, і все шо хочте)
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Leave a comment