(Untitled)

Jan 12, 2016 20:39

Змінити владу в Україні через організацію масових заворушень найближчим часом навряд чи вдасться. Бо доля країни вже давно вирішується в столиці. А столиця до протестів не готова. Це стало ясно одразу після місцевих виборів, на яких правляча партія не тільки виграла, але й зміцнила свої позиції ( Read more... )

політика

Leave a comment

Comments 33

ariy_ukraina January 12 2016, 20:22:33 UTC
а хто сказав, що 20% населення (з них - 18 - пенсіонери), що проголосувало за кличка в другому турі, в Києві щось вирішують? Та навіть і більшість нічого би не вирішувала. На Майдані було 10% від усіх киян.

Reply

dniprovska January 12 2016, 20:46:30 UTC
Хто не прийшов на вибори і не проголосував за Юльку, чи ВОС, той і на Майдан не прийде.

Reply

ariy_ukraina January 12 2016, 23:02:34 UTC
так якраз відсотків 5 -10 і проголосувало в першому турі за ВОС і Самопоміч.

Reply

dniprovska January 13 2016, 05:37:56 UTC
Самопоміч не є революційною партією. У неї доволі поміркований електорат.

Електорат ВОС не виходить навіть на захист своїх кумирів, які сидять.

Reply


nikitanik January 12 2016, 20:53:31 UTC
Вітаю, пані Софіє! Шкода, що у жж лайкати не можна - цей Ваш пост охоче би лайкнув. Отут ми з Вами однодумці (та лайкнув у ФБ Оксани Собко, яка про це написала і Вас зацитувала)

РС. Ну не сперечайтеся вже з тією "псевдопатріотичною сектою"! Воно Вам треба?!

Reply

dniprovska January 12 2016, 20:57:47 UTC
Та там, підозрюю, причиною були не тільки суперечки. Ну та ладно. Наступного разу буду обережніше.

Reply


emiliozk January 12 2016, 22:39:24 UTC
Це все було абсолютно ясно й до виборів. Жодної підтримки у суспільстві революційні мародери та галасливі пройдисвіти не мають. Не здатні зібрати бодай 1000 протестувальників. Та й сама ідея перевороту вкрай безглузда. Навіть, якщо уявити, що захоплять ВР та телеграф. Хто отих дурнів буде слухатися в країні?!

Наївні сподівання на переворот були лише у Кремлі, де мають спотворене уявленняч про причини Майданів та секрети їх успіхів.

Reply

dniprovska January 13 2016, 05:39:49 UTC
Так. Для Майдану потрібен Янукович. Без цього інгредієнта революційна реакція неможлива. :)

Reply

kostyantyn1979 January 13 2016, 07:07:40 UTC
Ні. Не Янукович. Янукович чотири роки спокійно просидів, не дивлячись на вереск Білозерських. Сам по собі він не настільки провокував ненависть.

І якби не побиття, що зачепило почуття людей, то голубі студенти з Могилянки пішли б назад злягатися одне з одним, слухати лекції Умланда й читати "Критику".

Reply

dniprovska January 13 2016, 08:43:14 UTC
Та ні, Яник зі своєю братвою викликав ідіосинкразію у столичних жителів. Просто несприйняття потроху накопичувался.

Якби ПР не приймала з помпою провокативний мовний закон і якби Янукович не відмовився від Асоціації та не допустив побиття студентів, то він би міг і на другу каденцію вийти. Хоча Москва робила б усе, аби розкочегарити протистояння на наступних виборах.

Reply


ext_3471856 January 12 2016, 23:12:48 UTC
Ну от! І як я без Ваших дописів в ФБ? Буду сюди зазирати під вечір щодня :)

По суті допису, в принципі, згоден. Олександр Клочан правильно казав, що всі ці радикали будь-якого забарвлення, то не серйозно, бо радикалізм ніколи не може протриматися довгий час. Він стане в нагоді, коли потрібен злам. А зараз злам не потрібен і близько. І люди це розуміють хто б там що не казав.

До речі, а є успішні історичні приклади, де радикали не тільки прийшли до влади, а утвердилися надовго? Хоча б на одну каденцію.

Reply

dniprovska January 13 2016, 05:33:59 UTC
Я, скоріш за все, повернуся на ФБ. :)

Дивлячись що вважати "радикалізмом". Якщо вважати більшовиків та інших комуністів радикалами, то вони втрималися надовго.

Reply

ext_3471856 January 13 2016, 08:27:52 UTC
Комуністи - то комуністи. У них радикалізм був тільки за часів револлюції на початку минулого століття. Потім був терор. А далі терор у комбінації з чимось схожим на поміркованість. Та і я про успішний досвід говорив, а не про СРСР.

Reply

dniprovska January 13 2016, 08:40:11 UTC
Та в нас і радикалів, як таких, по-справжньому заточених на захоплення влади, і немає. Тільки проекти, які служать тараном для інших політсил. НМД.

Reply


ext_2767114 January 14 2016, 10:52:16 UTC
"Не готова", як на мене - не те визначення. Це як Карлсон цікавився у фрекен Бок, коли вона перестане пити коньяк зранку. "Не хоче" - правильніший вислів.

Reply


Leave a comment

Up