חובה, פז"מ, אקדמיה

Mar 07, 2007 10:12



אם בתחילת השנה היה לי פלאש פרוורד לתואר השני השבוע הזה עושה לי פלאש בק לשירות חובה.
יום ראשון היה הארכה על חמשוש אז השבוע התחיל ביום שני על הבוקר, הייתי צריך להתייצב אצל המנחה שלי להגדרת משימות לשבוע הקרוב. משם הלכתי לריב ארבע שעות עם המודל של ניתוח אגנים, ועוד שעתיים להדרכה לא קשורה על מתמטיקה של מערכות. אחרי זה רצתי ל שלישות כ"א כדי לחתום על טפסים, הרל"שית לא היתה והעבירו את זה לביקורת, אז חתמתי אצל ביקורת. חזרה למחלקה, עשינו תיכנון וחלוקת משימות לשבוע שטח שבוע הבא והלכנו לחתום על ציוד באפסנאות, כרגיל עשו צרות לחתום על GPS, אני אצטרך לחזור אליהם. משם לחדר מחשבים של המחלקה כדי לסגור פינות אבל הצלחתי לצאת משם בשעה סבירה.
קניות, בישולים, כביסה ואז התיישבתי על מטלות אישיות למחלקה, סיימתי ב-02:00.
יום שלישי קיבלתי אישור להגיע מאוחר, אז יכלתי לקום ב-07:00, הדרכה על התחממות גלובלית ודיון על חלוקת תקציבים, אחרי זה גיאופיזיקה תפסו אותי לדון על הפרויקט על פעילות באירן, אז הדרכה מחלקתית בנושא פגיעת נחשולים, הקודקודים ישבו מקדימה, אלו שעוד בשלוש שנים שלהם ישבו מאחור. משם המשכתי לדיון ועדה לעשות פרוטוקול. פוצצו את הישיבה ואז קראו לי לביקורת. הטפסים שמלאתי יום אושרו, אבל אני עוד צריך לחתום שו"ס, אז בינתיים נתנו לי הדרכת מבוא על המערכת והסבר איך להעביר כרטיס.
סגרתי יום ב-21:30 והסתלקתי לפני שיפילו עלי עוד משהו, ב-00:00 קרסתי.
ב-06:30 השעון צלצל, לקח לי זמן לזחול מהמיטה אבל הצלחתי להגיע בזמן לדיון על התפתחות נזק מבני, הדרכה רגועה עכשיו ואחרי זה יש ישיבת המשך ובתיקווה שיביאו את השו"ס שלי כדי שאוכל להתחיל לעבוד. עדיין יש בעיות עם התצ"לים לשבוע הבא אבל אני מקווה שזה יפתר.

לימודים

Previous post Next post
Up