Звісно, що робота на антураж дає більше дивідендів, аніж, скажімо, робота над якимись глобальними проектами (дороги та доріжки, сміттєпереробний комбінат і т.д.). І ідеї антуражних покращень мають бути такими, які можна реалізувати локально, прийнявши якісь місцеворівневі впровадження та закріпивши їх місцевими нормами та законами. Цей пост я планую писати у вигляді UPD, виносячи деякі питання на обговорення та подальше впровадження через соц. мережі та інші засоби в широкі маси:).
Антураж, штука доволі проста, якщо сприймати Львів, як знімальний майданчик. Тоді ми просто працюємо над декораціями та певними діями акторів заднього плану, даючи людям атмосферу присутності. Це вже впроваджується доволі давно, є в нас і сурмачі, і коминар, і оті продавці льодяників та квітів в центрі гарно це освоїли та поширюють.
Та все ж хочеться завжди чогось більшого, і нового, яке для Львова мусить рухатись в ключі "Добре забуте старе".
1. Ідея соціалізувати 3-5 видів найпопулярніших продукта, з якими асоціюється Львів. От скажімо соціалізувати ціну на каву - в будь-якому закладі мусить бути кава (Львівська, По-Львівськи і т.д.) за ціною не вище N. Тобто по-при їхні стандартні напої і т.д. одна з кав мусить коштувати не дорожче за 6-8 грн, носити ім'я міста та бути звареною згідно якихось певних правил. У всіх закладах. Закон. Те саме може стосуватись пива і т.д.
2. Львів - Місто для закоханих.
В принципі потрібно це гасло винести, як концептуальне гасло розвитку міста, та й фактично все, що тут написане, якось пишеться в ключі цього. Не називати Львів маленьким Парижем, а тихенько та кропітко працювати над тим, щоби провести побачення в нашому місті стало мрією. Основне зачарувати-замилувати картинкою.
Тут можна багато ідей впроваджувати з метою антуражних змін для того, щоби на побачення у Львові було модно приїзджати. Головне, щоби була гарна картинка для фото, щоби ця картинка постилась народом у мережах, і щоби інший народ дивлячись на ці картинки хотів сюди приїхати:
а). Можна зробити трамвай побачень. Це або нічний трамвай, який ходить вже пізно ввечері по якомусь центральному маршруті, так як вдень це б перетворилось на "Трамвай жахливого простою в корках".
Концепцію можна придумати доволі широку, як в обладнанні парними кріслами, і для закоханих вхід наполовину дешевше, так і інші цяцьки. На крайній випадок можна зробити "Трамвай для закоханих" використовуючи платформу дитячої залізниці в Стрийськім парку. Мало б бути доволі мило. Якщо прийняти правильні закони, то знайдеться інвестор таке втілити;
б). "Пошта гарних новин". Гарно б дивився на знимках поштар на старому ровері.
Попрацювати над костюмами, концепцією та іншим, можна навіть оживити такий помираючий вигляд як пошта. Є в нас і Бандінеллі, є й тематичний заклад. Таким поштарем файно було б передавати запрошення на побачення, або на весілля і т.д. Головне, що це мають бути хороші новини. Можна розвозити невеличкі, але дуже няшні букетики і т.д.
3. Передягнути соціальних працівників центральної частини міста. Ну їй-бо, коштує не багато, а вихлоп у вигляді фото буде дуже великий! Ну навіщо нам в центрі оті яскраві дорожні накидки на прибиральниках? А якщо б їх одягнути в біленькі фартушки та чудернацькі капелюхи - ну правда ж було б гарніше? І хотілося ще багато разів сюди приїзжати?
4. Почесна варта Ціпаків. Мова йде лише про середмістя, але було б дуже добре, коли б за порядком хоча б в Середмісті дивились би Ціпаки. Пошити 20 костюмів по розцінкам кіностудії не так вже й дорого, зате ефект на всі 100!!!
5. Зробити халявні дні. Ніщо так не привертає уваги, як її величність ХАЛЯВА. Є в нашому доброму місті маса різних надавачів послуг (легальних, напівлегальних та нелегальних) на роботу яких так чи інашке можна муніципально вплинути. Тобто от є у нас кеби та карети, прокати велосипедів і т.д, які можна законодавчо на місцевому рівні зобов'язати зробити один день в місяць безкоштовних послуг. Такі дні можна швидко розпіарити в соц.мережах, та навіть зробити якісь фестивалі. Страхи про те, що якщо люди хоч раз спробують халяву, то не заплатять більше ніколи за цю послугу грошей, можна розбити в ключі значного розширення кола потенційних клієнтів.