Дохід кіно-бар

Oct 18, 2011 23:39

Після трьох місяців роботи кінотеатру і аналізу фінансових показників, хочу поділитися з вами декількома цікавими розповідями про роботу ринку кінотеатрів ( Read more... )

Магнат, маркетинг кіно

Leave a comment

Comments 11

superdrap October 18 2011, 21:29:32 UTC
Можливо, питання у репертуарі?

Скажімо, я в житті своєму попкорн не купляв, а баром користувався приблизно двічі і залишив там до 50 грн. в сумі.

Чим попсовіший репертуар (чи навіть не репертуар, а його реклама), тим більше люди будуть мати тенденцію залишати гроші в барі. Виключення з правила мають місце, якщо бар має відповідний антураж, який приваблює сам по собі (див. Ультрамарин, наприклад, де не бар а цілий розважкомплекс). Ну і додайте наявність/відсутність поряд супермаркетів, особливо по дорозі від метро (що підвищує привабливість, скажімо, бара в Києві, хоча він абсолютно невибагливий)

Reply

cinematoria October 19 2011, 07:24:12 UTC
з приводу репертуару. так, дійсно, артхаус не сприяє жуванню під час перегляду. а от блокбастери навіть мають сленгову назву "поп-корн-муві". це дійсно так, тому, наприклад, Кінопанорама, Київ і Жовтень, які спеціалізуються на артхаусі будуть недозбирати на поп-корні.

щодо Ультрамарину. я маю на увазі саме поп-корн бари. тобто точки, де продаються в основому (як мінімум) поп-корн і кола (пиво). ресторани, алкогольні бари, кальянні в поєднанні з альтернативними розвагами (більярд, боулінг) - це окрема історія і окрема статистика.

супермаркети. в тому ж "Києві", по дорозі до нього є в переході кілька кіосків, де можна придбати відповідну їжу та напої. я припускаю, що майже біля всіх кінотеатрів є альтернативні точки продажів, де можна купити відповідні товари за дешевою ціною. тому не думаю, що це принципово впливає на загальну статистику.

Reply

superdrap October 19 2011, 07:34:05 UTC
Я б все ж таки орієнтувався не на репертуар, а на імідж. тому що у кожного кіно-театра формується за рахунок іміджу своя публіка. якщо я люблю артхаус, то і на блокбастер я ймовірніше піду в Жовтень. (Кінопанораму я б не аналізував - це явище в собі, останні два рази, що ми там були, ми були у великому залі самі... - який тут може бути виторг)

Ну і кіоски в переходах - це теж окрема пісня. Тобто от кіоск в прокуреному переході програє навіть кінотеатральному бару - і водичка імовірніше братиметься на місці, а не з собою...

Reply

cinematoria October 19 2011, 07:40:28 UTC
да. погоджуюсь.
Кінопанораму важко зрозуміти. величезний потенціал (географія, дуже якісний звук) і чомусь не користується попитом. невже так людям важлива якість крісел і сучасність туалетів? інші недоліки там важко знайти.

Reply


fi_la October 19 2011, 07:10:17 UTC
Интересно очень. Вопросы еще позадаю, читать буду обязательно.

Reply


sshamil October 19 2011, 10:57:26 UTC
Привіт, Сергію!
Моя думка (інтуітивна): причина в специфіці кінотеатру.
"Жовтень", "Кінопалац", і т.ін. - туди "їдуть розважатись", як на свято. Такий собі кількагодинний туризм. В такій поїздці глядач підсвідомо готовий витрачати. Не лише на бар, а взагалі на супутні витрати. Морозиво, якісь дрібниці-сюрпризи для дітей, ітд.
У тебе кінотеатр спального району. З одного боку, це добре: є у людини пара годин вільного часу, то чому б не подивитись кіно. З іншого боку, під час такого "не-святкового" походу в кіно готовність до супутних витрат у глядача нижче (особливо у глядача, який ще й заманений в кінотеатр знижкою).

А співвідношення 2:1 - це середня температура по палаті. В різних випадках воно не зобов"язане зберігатись.
ЗІ: якщо в тебе є "джерела" у конкурентів, поцікався, як справа з цим співвідношенням в інших кінотеатрах спальних районів.

Reply


umka_hrumka October 19 2011, 14:35:39 UTC
Дуже цікаво почитати

Reply


kirmach October 21 2011, 19:04:06 UTC
п. 5 сподобався :)

сємки в барі є?

Reply

cinematoria October 24 2011, 07:32:40 UTC
нє. сємок нема. хоча я прихильник лузання, чесно кажучи. прибирати потім складно, тому у "Магнаті" вирішив відмовитися :)

Reply

kirmach October 25 2011, 06:35:40 UTC
Я б подумав про зміну/розширення асортименту бару. ІМХО, звичайно, але поп-корн вже в минулому. Я набагато частіше беру чіпси, чи начос, чи кукуруздяні палички, але не поп-корн. А що за чіпси без пива... :)

Reply

cinematoria October 25 2011, 07:42:53 UTC
от якби Ти хоч раз прийшов - то побачив, що асортимент розширений уже давно.
по-перше, пиво дуже широкий асортимент як вітчизняного, так і імпортного на будь-який смак.
по-друге, снеки не обмежуються лише поп-корном. є і чіпси різних смаків, і горішки до пива, і солодощі (кіндер-сюрпризи, емендемс, чупа-чупси, пастілки).

щодо кукурузних паличок - то я їх не ставлю, так як від них багато сміття: цукор розсипається.

але зважаючи на широту асортименту - більше 70% глядачів надають перевагу саме поп-корну. дуже важко ламати стереотипи :)

Reply


Leave a comment

Up