БРЕНД ПО-ЧЕРКАСЬКИ: ТОНКОЩІ МІСЦЕВОЇ «КУХНІ»

Apr 25, 2012 18:25

Бренд. Це поняття тривалий час перебувало поза увагою громади міста Черкаси. Коли справа нарешті дійшла до побудови бренд-платформи, виявилося, що нелегка то справа. Одним із важливих етапів став конкурс бренд-ідей, що вже дійшов до фінальної частини. Результати свідчать про потребу не тільки візуалізації, привабливої картинки, але й остаточного ( Read more... )

Туристично-інформаційний центр Черкас, туризм, брендинг, Конкурс туристичного бренду Черкас, Черкаси

Leave a comment

Comments 18

Лого евро 2012 ext_454002 June 4 2012, 22:46:42 UTC
А тут в логотипі EURO-2012 побачили навіть жіночку
http://www.rooom.com.ua/info-staty/37-design/135-logotip-cenzura.html
Не можна не погодитись! Щось таке в цьому є!

Reply


Leave a comment

Up