То було трохи напряжно, трохи невстигаючи, але я то все ж таки встиг...)
все через те, що нормальні люди сідають, творять диплом за тиждень-два чи місяць і все ок...я ж почав його давно, ще перед сесією, найперший майже, просто потім шось вирішив відпочити, за два тижні перед захистом вирішив доробити знайомій дівчинці пічку для кераміки (яку я вже півроку їй обіцяю), потім як жеж не поїхати на Трипільське Коло за 3 дні до захисту...кароче, все вийшло як у всіх нормальних дипломованих: з запарами, останньою безсонною ніччю і захистом із зіва-а-ааням в кулак, поки вчена рада не бачить)
...але все вийшло хвайно! Я всім сподобався (вірніше диплом), голові вченої ради (дядько зі Львівської академії Голубець приїхав) дуже цікавили мої босі ноги, після чого він зацінив мій диплом і вийшовши після обговорення повідомив громогласно, що усім поставили всякі п'ятірки і четвірки, а мені видали "п'єть із відзнакою" і запросили до них у Львів в магістратуру)
так як я незнаю, що ще можна зробити з отою "відзнакою", то тепер ходжу і всім хвалюся нею, то ж вибачайте що і тута)
...ще хвоток зі всього процесу
так як наш по савмєстітєльству і пічник Леонід Іванович трошки задовбався всім випалювати роботи, то останній випал з моїми роботами випалював в інституті сам...
а це я такий типу захищаюся увесь...
і три стадії роботи: сира, після першого випалу утілю, і вже кінцевий, випалений вдруге, з вірьовачками (це було найнапряжніше їх вставляти))
Концепт роботи взятий із статті Галини Лозко:
"Періодизацію розвитку язичництва в Україні можна розглядати як три великі епохи в житті й світогляді автохтонного населення території України:
1. Доба Великої Богині Матері (Досварожа епоха) - кам’яний вік з груповим або нестійким парним шлюбом, панівна роль жінки. Культ Рожаниць, Матері-Землі. Закон Прави (ведійська Рита) як гармонія всезагальної рівності, уявлення про Зодіак (приблизно VI-IV тис. до н. е.) - пелазги, трипільці.
2. Доба Сварога - утвердження віку металу та моногамної сім’ї; уявлення про душу, Права як гармонія рівних, але вже спеціалізованих у межах общини груп (мідний вік, близько IV-ІІІ тис. до н.е.), трипільці.
3. Доба Дажбога - сина Сварожого, виникнення держави; зростання ролі чоловіка, монополізація знань жерцями, уявлення про безсмертя душі кожної особи, яка корисна суспільству; Права як гармонія нерівності (бронзовий вік, середина ІІІ - ІІ тис. до н.е.), арійці.
4. Доба Перуна - розвинута держава; панівна роль чоловіка; Права як гармонія феодального суспільтва; наступ інтернаціональних релігій з південного сходу, відхід від природнього способу життя, поступова втрата етнічних знань та світоглядний перехід до монотеїзму (І тис. до н. ч. - ІІ тис. н. ч., залізний вік), арійці, слов’яни, русичі, укрїнці.
Міфологічна періодизація має свої визначення для кожної з цих чотирьох епох, які в основному збігаються з археологічними: 1 (за нашою схемою) - “золотий вік”, 2 - “срібний вік”, 3 - “мідний вік”, 4 - “залізний вік”. Для характеристики релігійних вірувань давніх дохристиянських часів учені використовують археологічні пам’ятки, а теологи використовують як результати наукових досліджень, так і писемні джерела, наприклад, Велесову Книгу, яка є Святим письмом, і може бути датована скіфо-слов’янською добою, що власне збігається з епохою Перуна нашої схеми."
я взяв ці чотири історичні періоди для кожної вази зі своїм кумиром.
ото і все, тепер ще півтора рочки і тоді вже тОчно всьо!..