мяне зьдзіўляе, што часам нашыя крытыкі ня ведаюць элементарныя рэчы зусім. напрыклад, што няма такога гурта Rolling stone і такога часопісу Rolling stones. А гэта адныя з найзнакаміцейшых паняцьцяўяк мінімум, што будзе, калі ўвогуле у андэграунд палезьці? Жопа будзе
Мяне не здзіўляе. Я тут у Маскве даўно прызвычаіўся, што прафэсіяналаў увогуле мала. На Беларусі гэта не так бачна, бо мала спажыўцоў і мала вытворцаў. А вось у Расеі.... Нават у газэтах кшталту "КомерсантЪ" такія глупствы пра кіно й музыку пішуць, што нават я магу заўважыць.
есть и музыканты говеные и журналисты. И наоборот. Если получается и то и другое, то почему бы и нет? Лично для тебя я выбрала только музыку:) а для того чтобы критикой заниматься нужно знать больше чем сам музыкант. Вот.
А я лічу, што зараз музЫке проста мала ТОЛЬКІ граць на інструменце. Калі хочаш быць зараз цікавым, актуальным, то ты павінен быць яшчэ і мэнэджэрам, ведаць нейкія новыя тэндэнцы, ведаць, што робяць твае калегі. Калі хочаце - ведаць, што робяць канкурэнты. Важна разумець чым ты займаешся, адкуль яно прыйшло, на чым грунтуецца. МузЫка, які ня ў зуб нагой, напрыклад, хто такі Боб Марлей (ёсьць такія)і за што яго варта слухаць, для мяне гэта сьмешна і дзіўна. Такім можа быць звычайны слухач, але не выканаўца, дя якога прыслухваюцца. Таму сёньня проста музыкі ўжо мала, нават самай таленавітай, трэба яшчэ і "матчастку" ведаць)
Калі здольны быць журналістам ці крытыкам -- у чым праблема? У нашай рок-музыцы, па-мойму, даўняя традыцыя, што музыканты яшчэ і журналісты, радыёвядучыя і гэтак далей. Успомніць Камоцкую, Вольскага, Вайцюшкевіч калісьці са мной рабіў перадачу пра этно, іншыя тады былі, Кулінковіч вунь як добра піша, Руся, Хаменка на радыё працуюць, ды й мноства прыкладаў.
Я для сябе ўсё гэтае вызначыў. Дарэчы, менавіта быць "журналістам" не хацелася і быць ня хочыцца. Мне больш цікава назіраць, апісваць творчы працэсс знутры, з боку выканаўцы, калі нешта разуееш у гэтай "кухні" з практычнага боку. Мне здаецца гэта шчырым і натуральным.
ЗЫ. Дарэчы, паважаная, як наконт канцэрту нашага 23 лютага? Запрашаем!) Вас чакаць?)
Па-першае, пра крытыку. Нажаль, у нас вельмі мала людзей, якія сапраўды - добрыя крытыкі і ведаюць, што робяць. Але есць і такія (ведаю прыватна), якія пазіцыяніруюць сябе ВЯЛІКІМІ журналістамі і ведаўцамі музыкі, а насамрэч нават граматычныя памылкі ў тэкстах выкладваюць - у інтернет!!!!! - гэта проста жах. Я ўжо не кажу пра стылістыку!!! Карацей, я лічу, калі ў цябе атрымліваецца, чаму не? Галоўнае, каб не было сорамна за тое, што робіш - ні за музыку, ні за крытыку. Па-другое, вельмі чакаю 23)))) хутчэй бы!!!
Comments 19
_Варта! Талент трэба ўжываць для справы!
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Мне больш цікава назіраць, апісваць творчы працэсс знутры, з боку выканаўцы, калі нешта разуееш у гэтай "кухні" з практычнага боку. Мне здаецца гэта шчырым і натуральным.
ЗЫ. Дарэчы, паважаная, як наконт канцэрту нашага 23 лютага? Запрашаем!) Вас чакаць?)
Reply
Па-другое, вельмі чакаю 23)))) хутчэй бы!!!
Reply
Leave a comment