Українські політики протягом останніх кількох місяців доволі активно долучились до процесу освоєння соціальних мереж. Лише у Facebook їх уже близько 50. Набирає популярності й Twitter - тут вже близько двох десятків політиків та партій,
повідомляє chornogora.
Головний висновок, який ми зробили під час аналізу активностей політиків в соціальних мережах, - жодна політична сила досі не має стратегії, як працювати у цьому середовищі. Проблеми виникають уже на рівні розуміння технології. Наприклад, партія «За Україну» представлена у Facebook приватним екаунтом, що загрожує видаленню його в будь-який час через порушення правил соцмережі.
Дивну стратегію обрали в партії «Сильна Україна». Вони створили по 2 сторінки для партії та Сергія Тігіпка (українська та російська версії) - всього 4 сторінки. Не уявляю, як можна було переконати людей в штабі зробити таку дурницю - розводити аудиторію за мовним принципом, але таки когось переконали. При цьому контент в різних мовних версіях є ідентичним . Зважаючи на потенційну зміну виборчої системи в Україні з пропорційної на мажоритарну, багатьом політикам вже сьогодні варто задуматись про інтернет, як важливий інструмент роботи з виборцями, особливо в округах, що належать до міст з населенням від 100 тис.