Чаму сабекошт паездкі на метро 17 гадоў таму быў ніжэйшы, чым на аўтобусе?

Mar 20, 2012 21:59


Гэта перадрук з Павел Бераснеў. Ціпа блог. Адпаведна, каментаваць можна не толькі ў LJ, але і тут.

Апошнім часам усё часцей сталі чутны заявы пра тое, што, маўляў, трэба кошт праезду ў Менскім метрапалітэне зрабіць вышэйшым, чым на астатнія віды грамадскага транспарту.  Быццам бы ў метро выдаткі большыя, дый і паездка там адбываецца з большым ( Read more... )

Мясніковіч, СМІ, эканомія, Менск, фота, Беларусь, метро, транспарт, Звязда

Leave a comment

Comments 17

vadim_i_z March 20 2012, 19:14:12 UTC
Странно. В советские времена себестоимость проезда в метро всегда была выше, поэтому маршруты наземного транспорта перекраивали так, чтобы стимулировать поездки под землей.

Reply

berasneu March 20 2012, 19:20:06 UTC
Хм.. Няўжо ў Мясніковіча тады былі памылковыя "статданыя і заключэнні спецыялістаў"? Ці ён маніў?

Reply

jakubik_by March 21 2012, 13:13:12 UTC
у нас у краіне заўсёды праўду кажуць!!

Reply

berasneu March 21 2012, 14:27:04 UTC
Толькі праўда нешта ў 1995 і ў 2012 розная :)

Reply


night_jest March 20 2012, 19:34:04 UTC
Есть правда, есть ложь, а есть статистика. Тогда лоббисты наверняка в цене перевозок не учитывали затрат на строительство линий, может быть не начислялась аммортизация, может ещё как химичили. Теперь же химичат в другую сторону.

Reply

berasneu March 20 2012, 19:46:54 UTC
Усё можа быць, але наўрад ці ў сабекошт зараз уключаецца будаўніцтва новых станцый ( ... )

Reply

night_jest March 21 2012, 04:52:53 UTC
Не видя их выкладок сложно сделать выводы. Себестоимость строительства по любому включается посредством аммортизации основных средств. Получается, что с тех пор, как была написана статья, метро значительно увеличилось (а соответственно и увеличились объёмы аммортизационных отчислений).
P.S. Слабо верится, что рост цен на энергогосители мог сильно изменить соотношение между себестоимостью поездок в метро и наземном транспорте.

Reply

berasneu March 21 2012, 14:40:42 UTC
хм... трэба пісаць дырэктару метро :)

Reply


jakubik_by March 21 2012, 13:16:08 UTC
перспектываў будаўніцтва шмат, таму і трэба збіраць грошы.
але яшчэ падчас практыкі ў метрабудзе казалі, што яны хочуць падымаць кошт, але ім забараняюць

Reply

berasneu March 21 2012, 14:26:27 UTC
о, я и забыўся, што ў нас тут ёсць спецыяліст па метро: а ну-ка раскажы, адкуль фінансуецца будаўніцтва і што ўваходзіць у сабекошт паездкі?

Reply

jakubik_by March 21 2012, 14:39:05 UTC
будаўніцтва фінансуе дзяржава, таму ўсё будуецца не так хутка. а пасля крызісу ўсё яшчэ болей ускладнілася: даляр скокнуў, а грошыкі на новую тэхніку ляжалі ў бел.рублях. павінны былі закупіць новыя буравыя машыны і пачаць будаваць 3-лінію, але "лёс склаўся так, што хрусць і папалам..."

у сабекошт уваходзіць абслугоўванне станцый, цягнікоў, рамонт цягнікоў, зарплаткі цётачкам і дзядзечкам. і так калі на ўсіх падзяліць, дык ня шмат атрымоўваецца, але калі кошт падымуць, дык не на шмат яны болей зарабляць будуць, дарэчы ў дырэктара метрапалітэна новая Audi Q7 ;)

Reply

berasneu March 21 2012, 14:50:03 UTC
Аўдзі ўваходзіць у сабекошт? :)

Дык слухай, адкуль такі рост выдаткаў за 17 гадоў? Няўжо і празда амартызацыйныя адлічэнні?

Reply


Leave a comment

Up