розкаточка

Apr 14, 2013 23:17

Сьогодні з друзями проїхались по Карпатам. Спершу я мала бажання покататись по Закарпаттю, але Сірожа запропонував з"їздити до Тустані. До нас долучились Христя з Максом. Вони стартували з Верхнього Синьовидного, я ж мала бажання трішки вкрутити, тому ми з Сірожою поїхали від Трускавця.

Трішки поблукали, виїхали на потрібну дорогу і досить швидко дістались до Бориславу, де побачили багато нафтових свердловин. З них працюючих -дві.

Виїхали з Борислава, почався нефіговий перевальчик, де мені, чомусь, усі мали подзвонити) Доводилось однією рукою тримати кермо, і захекано відповідати "де я є".

Доїхали до Східниці, закінчилась дорога, хоча дорогою це назвати і так дуже складно (я тепер не розумію на що ми жалілись кілька років тому, адже тоді усі дороги видавались німецьким автобаном, у порівнянні з тим, що є зараз). Підйом по грунтовці зі снігом і кам"янистий спуск, де так хотілось би їхати на підвісі) Ще підйом і дорога вздовж Східниці та Урича. Нарешті поворот на Тустань.

Христя з Максом вже там. Окрім нас, туристів не було. Купили квитки, причепили велосипеди та трохи прогулялись по скелях.
фото Сірожі для мами

Христя з Максом

Далі неспішно покрутили в сторону Корчина. Погода була дуже мінливою: то дощ, то сонце, загалом доволі прохолодно, а на підйомах -гаряче. До Верхнього Синьовидного доїхали швидко, адже від Урича там загалом спуски.