Німець - відомий психотерапевт, працює з проблемними станами в одному з ефектних і достатньо дієвих жанрів психодрами (він його автор).
"Отара овець", як ти кажеш :) - прості українські громадяни, причому досить репрезентативний зріз. І поведінка теж показова. "Тіп у піджачку" - там було пояснено що він представляє.
"А он представляет здесь того, кто замещает независимость Украины. Но того, кто был всязан с немцами" - чому?????
"Многие конфликты возникают изза того, что с одной стороны стоят преступники, а с другой жертвы" - тіп в піджачку, який "замещает независимость Украины" стоїть по одну сторону з німцем, як я розумію з тої сторони де "стоят преступники". чому?????
а поведінка простих українських громадян таки змахує на поведінку отари овець. хоча це і справді досить показово.
Твої питання для мене виглядають риторичними. Але спробую пояснити через свої відчуття. Я себе асоціюю саме з тим чоловіком котрий з боку німця. Він вижив. І мені абсолютно зрозуміло і чому він з боку німця, і чому він не є жертвою - він живий. А жертви - це ті хто мертві. Ти їх назвав отарою овець. Це дуже хмммм... "сміливо", називати загиблих вівцями. Вбиті є жертвами, це ж очевидно. Серед них і українці - це теж має бути зрозуміло. Що викликає в тебе такий опір?
"поведінка простих українських громадян таки змахує на поведінку отари овець" - що вони мали демонструвати - "всех убью один останусь"? Вони як душі загиблих, в такому психологічному стані - така дія психодрами. Це не актори, поясню про всяк випадок. Просто взяли людей з аудиторії.
Це тільки демонстрація, "екперимент" як було анонсовано. Не думаю що хтось доріс до такого глобального групаналізу з 3 націями і безліччю груп всередині них. Фройд колись пропонував імператору Миколі ІІ провести аналіз всього російського народу, дуже його зацікавив один пацієнт :) Ось тут є про це: http://vapp.ru/projects/imago/2001/08/
справа не в аналізі всіх груп - їх безліч. з точки зору теорії хелінгерівських розстановок визначити відносини між націями узагальнено можна досить легко - головне правильно сформулювати питання
Comments 9
Reply
"Отара овець", як ти кажеш :) - прості українські громадяни, причому досить репрезентативний зріз. І поведінка теж показова.
"Тіп у піджачку" - там було пояснено що він представляє.
Reply
"Многие конфликты возникают изза того, что с одной стороны стоят преступники, а с другой жертвы" - тіп в піджачку, який "замещает независимость Украины" стоїть по одну сторону з німцем, як я розумію з тої сторони де "стоят преступники". чому?????
а поведінка простих українських громадян таки змахує на поведінку отари овець. хоча це і справді досить показово.
Reply
Я себе асоціюю саме з тим чоловіком котрий з боку німця. Він вижив. І мені абсолютно зрозуміло і чому він з боку німця, і чому він не є жертвою - він живий. А жертви - це ті хто мертві. Ти їх назвав отарою овець. Це дуже хмммм... "сміливо", називати загиблих вівцями. Вбиті є жертвами, це ж очевидно. Серед них і українці - це теж має бути зрозуміло.
Що викликає в тебе такий опір?
"поведінка простих українських громадян таки змахує на поведінку отари овець" - що вони мали демонструвати - "всех убью один останусь"? Вони як душі загиблих, в такому психологічному стані - така дія психодрами. Це не актори, поясню про всяк випадок. Просто взяли людей з аудиторії.
Reply
Reply
но здесь, в силу публичности и политической подоплеки, Берт съехал с темы по сути, все до конца не пояснил.
Reply
Reply
Reply
Leave a comment