Re: Несподіваний коментарavlusAugust 31 2010, 14:42:02 UTC
Мені важко визначити, хто саме зі стоїків мені подобається. Марк Аврелій мені подобається щирістю висловлювань, Сенека своєю афористичністю (особливо коли читаєш латиною), а найбільше відчуття реальності має Посидоній. Щодо нещирості Сенеки, то це питання хвилює багатьох вчених, і навколо цього точаться палкі суперечки. Я би висловив свої думки з цього приводу, якщо б ви сформулювали конкретніше, що ви маєте на увазі під нещирістю Сенеки.
Re: Несподіваний коментарavlusAugust 31 2010, 20:35:33 UTC
Арнольд Девідсон (якщо ви саме його маєте на увазі, коли кажете про учня Адо) дійсно є скоріше популяризатором Адо. Фуко не наслідував Адо, бо він кажучи про "мистецтво життя" як "мистецтво себе" скоріше виходив з, власне, античного розуміння vita contemplativa як ars vivendi. Як там у Сенеки, "выдвоюй себе для себе самого" (вибачте цитую по пам'яті). Зараз про античну філософію як систему духовних практик пише, якщо я не помиляюся Richard Sorabji "Emotion and Peace of Mind: From Stoic Agitation to Christian Temptation", Martha Nussbaum "The Therapy of Desire: Theory and Practice in Hellenistic Ethics"
Comments 4
(The comment has been removed)
Reply
(The comment has been removed)
Зараз про античну філософію як систему духовних практик пише, якщо я не помиляюся Richard Sorabji "Emotion and Peace of Mind: From Stoic Agitation to Christian Temptation", Martha Nussbaum "The Therapy of Desire: Theory and Practice in Hellenistic Ethics"
Reply
Leave a comment