השקה לשנתון האגודה

Sep 15, 2009 11:51


אל תגידו לא ידעתי, לא אמרו לי, אכלו לי שתו לי - ביום ג' 6.10 בשעה שלוש תתקיים השקת "היֹה יהיה", שנתון האגודה החדש-דנדש, במתחם "הספריה" במסגרת פסטיבל אייקון, סינמטק ת"א (האירוע בפייסבוק. ברגע שתעלה הודעה באתר האגודה, אני אקשר גם אליה הנה, עלתה הודעה באתר האגודהיהיו אנשים טובים ומגניבים (כמוני!), יהיו כותבי הסיפורים לשנתון (כמוני!), יהיו כל מיני אנשי ( Read more... )

cons, sf community, writing

Leave a comment

Comments 8

yael_cwen September 16 2009, 10:02:38 UTC


אני אנצל את הפוסט הזה כדי לכתוב (זה יעלה היום או מחר גם לאתר האגודה), כרגע יש מספר מוגבל של עותקים מהשנתון. עותקי המהדורה הראשונה נשמרים בינתיים לחברי האגודה, אז כל מי שכרגע לא חבר אגודה ורוצה להניח את טלפיו על השנתון באייקון, רצוי שירשם *עכשיו* לאגודה. (לא להמתין עד אייקון).
יכול להיות שמי שימתין עד אייקון כדי לחדש את החברות או כדי להרשם לראשונה יהיה במצב שנגמרו העותקים, והוא יצטרך להמתין עד להדפסה נוספת.
זה לא חל על אנשים שצריכים לחדש באייקון כי החברות שלהם פגה באייקון עצמו או מיד אחריו. הם כבר ברשימה שעבורה נשמרים עותקים.
זה כן חל על אנשים שחברותם נניח פגה באוגוסט ואמרו, "אני כבר אחדש באייקון". הם כרגע לא ברשימה ולא שומרים להם עותקים.

כמובן, כל מי שירשם אם עכשיו ואם באייקון יקבל עותק, אבל לחברי אגודה עכשוויים יש קדימות, ולכן אם יאזלו העותקים, החברים החדשים הם אלה שיצטרכו להמתין למהדורה הבאה.

http://www.sf-f.org.il/story_192

Reply


Leave a comment

Up