אירועים בעולמות

Mar 30, 2009 01:35


ובכן, כפי שוודאי ידוע לציבור, התוכנייה של כנס עולמות (האירוע בפייסבוק) עלתה לאוויר העולם. אני לא מכירה מספיק מהאירועים כדי לתת פה רשימת "אירועים מומלצים", אז אני פשוט ארכז פה רשימת אירועים שאני מתכוונת להגיע אליהם (או כאלה שהייתי מגיעה אליהם אילולא התנגשו באירועים אחרים שאני מתכוונת להגיע אליהם...)
אם למישהו יש המלצות נוספות, אני ממש אשמח לשמוע. אה, ואם מישהו יודע מתי אמורים להכריז על תוצאות תחרות הסיפורים - באירוע הסיום, או במועד אחר? (כן, אני יודעת שאני שופטת בתחרות. זה עוד לא אומר שטרחתי לברר את שאר הפרטים...)
  • מותו וחייו של ליאם או'לירי - המחזמר שכבר אזכרתי כאן ושלעניות דעתי יהיה שווה בענק, גם ללא-באפיסטים שבינינו. מוזיקה נהדרת (ועכשיו יש דוגמיות באתר), כתיבה מצוינת, והתפאורה, אח, התפאורה (טוב, אולי אני קצת משוחדת...) (מוצ"ש 11.4 בתשע בערב - האירוע בפייסבוק, שני 13.4 בתשע בערב - האירוע בפייסבוק - אני מתכוונת להגיע לשתי ההופעות, למרות שאחת מהן מול ההרצאה של רז דקל, למרבה הבאסה).

  • אנג'ל - יום במשרד שגם אותו אזכרתי באותו פוסט - כפי שמוגדר, "סרט חובבים מוקומנטרי" על בסיס הסדרה "אנג'ל" ו"המשרד", צפוי לארבע הקרנות, ואני מתכוונת להגיע לכמה מתוכן שאצליח (ראשון 12.4 בשמונה בערב ובתשע בערב - האירוע בפייסבוק, שני 13.4 בשתיים בצהריים ובשלוש בצהריים - האירוע בפייסבוק).

  • אבק כוכבים - הסיפור האמיתי - טוב, הייתי שמחה להגיע אליו, באמת - אין לי מושג איך הוא יהיה, אבל יש לזה פוטנציאל להיות משוגע ודבילי כאחד, לפחות לפי הקליפים שראיתי מהחזרות - אבל זה בדיוק במקביל לפאנל הכותבים שאני משתתפת בו, ר' סעיף הבא. אני אשמח אם מישהו מחבריי הטובים (או בעצם, הלא עד כדי כך טובים, אם הם יבחרו לא לבוא לפאנל שלי) יספר לי איך היה (ראשון 12.4 בשש - האירוע בפייסבוק).

  • פאנל כותבים - ובכן, יעל פורמן, רותם ברוכין, עידו גנדל, יעל מיכאלי (יולי גנטמן, בשבילכם) ואנוכי על במה אחת - מה יכול להיות רע? (טוב, יש לי כמה רעיונות לגבי זה, אבל לא נעשה לכם ספוילרים) (ראשון 12.4 בשש).

  • כרטיס זוגי לסוף העולם - ההרצאה של גיא בקר על קולנוע הגריינדהאוס, "מקום בו גזענות, אלימות וסקסיזם אינם מילים גסות, וטעם רע נעשה תמיד בטעם טוב". והאמת, אני אפילו לא חושבת שאני משוחדת כשאני אומרת, "בחייכם, אתם יודעים שזאת תהיה הרצאה טובה". ואני אפילו אפסיד בשביל זה את "נולד לפילק" המקביל, כי זאת באמת לא תחרות הוגנת (ראשון 12.4 בשמונה).

  • הקרנה רעילה: סאטירת מדע בדיוני למבוגרים בלבד - לפי התיאור, זה לקט קטעים מצחיקים. וכתוב על זה "למבוגרים בלבד". אלה נראות לי סיבות מספיקות ללכת לזה. כן, אני שטחית. וצפויה (ראשון 12.4 בעשר בערב).

  • פאנל עורכים - ובכן, ניר יניב, אהרון האופטמן, אהוד מימון ואנוכי על במה אחת, ובהנחיית עמנואל לוטם - כאן אני אפילו לא אשאל "מה יכול להיות רע?", כי אני בטוחה שלכולכם יש רעיונות מה בדיוק יכול להיות רע בשילוב הזה. משעמם בטוח לא יהיה (שני 13.4 בשש).
לכל אלה שמתכוונים להתבכיין "למה לא המלצת על ההרצאה שלי?" - תשתדלו לעשות את זה מצחיק, כי חסרים לי קצת צחוקים. ותרגישו חופשיים להמליץ לי על עצמכם או על אחרים בתגובות - אני ממש אשמח להמלצות נוספות.

linkage, cons, sf community, writing, work, info

Previous post Next post
Up