у більшості випадків видання орієнтується на інтереси середньостатистичного українця, якому до лампочки ті ГО :) у нас, напр., найрейтинговіші новини, де в заголовку "масштабное дтп", "обозвал", "подорожает" і, як не банально, "секс" та "как похудеть")) образно, звісно, але вибір тем для писанини завжди залежить від того, а чи клацне на заголовок читач
а читач він що - вже народжується таким бидлом? чи це журналісти йому показали, як захопливо роздивлятися яскраві світлини кішок на асфальті та читати про те, якого кольору нижня білизна у Світлани Лободи?
Я працюю в ГО багато років і завжди вважала нормою, якщо телеканал знімає кілька хвилин початок, і показує в новинах картинку та цитату з прес-релізу. А якщо при цьому не перекрутять назву організації та прізвище промовців - то взагалі клас. От що мене дивує - поради найняти піар-менеджера, оце сидять на тренінгу громадські активісти, з мінімальни фінансуванням, у них і бухгалтеру не завжди є чим заплатити, щоб звіти поздавав і податкова не штрафувала, а їм промовляють - піар-менеджер - це обов"язково.
Comments 36
Reply
Reply
Reply
(The comment has been removed)
Reply
Reply
Reply
зрєліща були цікаві всім і завжди
наукова література - завжди одиницям
Reply
Reply
Reply
Reply
Leave a comment