Ապրեն ադրբեջանցիները.սկզբից կարողացան համոզել, որ հայերը իրենց ազերի անվանեն, հիմա էլ համոզել են, որ իրենք աղվանների իրական ժառանգներն են, որ Աղվանքը ադրբեջանական պետություն է եղել:
Հաղպատի վանքի ցուցանակներից մեկում, որտեղ խոսվում է Սայաթ-Նովայի մասին
կարդում ենք. «Բանաստեղծություններ և երգեր գրելու, ինչպես նաև քամանչա նվագելու շնորհիվ նա
(
Read more... )
Comments 15
Reply
Reply
Reply
Ցուցանակի հեղինակին ասել են, գրի, գրել է:
Reply
Իրանց էդքան խելք չունեն, որ անեն:
Իսկ թէ էսպահի դրութեամբ իրանք էլ ինչեր են ստում, կարանք սկսենք ու չպրծնենք:
Հանրագիտարաններով արտադրում են, իրենց ինչ կայ: Փոքրիկ մարտավարութիւն եմ առաջարկում:
http://lernci.livejournal.com/136078.html
Reply
Ես էս վերջերս, որ զբաղվում են ադրբեջանցիների պատմության, քարոզչության ու ինքնության ուսումնսասիրությամբ, արդեն չեմ հիշում քանի մարդու եմ մի շարք կարևոր փաստեր ներկայացրել:Մարդիկ հաճախ ուղղակի չգիտեն, որ չի կարելի օրինակ թուրք ադրբեջանցիների ազերի անվանել ու ինչ չի կարելի,կամ էս նույն Աղվանքի հարցը...Հայաստանում երևի բոլորն էլ գիտեն, որ Ադրբեջանը ամեն ինչ աղավաղում է,բայց մեկ է դա մեզ չի փրկում նման սխալներից:
Reply
Reply
Reply
(The comment has been removed)
(The comment has been removed)
Չգիտեիք Հայաստանը լիբերալ երկիր է, էստեղ ով ինչ գաղափար ուզի կարող է տարածել, եթե անգամ դրանք ապազգային են ու վտանգավոր:
Reply
Reply
Կա նաև ավելի ռադիկալ ու կարճ ձև, որը կոչվում է «գեղական մեթոդ»։ Չնայած միանգամից առաջացող բացասական էմոցիաներին, մեկ-մեկ շատ օգտակար մեթոդ է։
Վերցնում ես գրիչը, կամ մատիտը ու ուղղակի ուղղում ես տեքստի վրայից։
Նախ Հեռակլ չէ, այլ Հերակլես։ Երկրորդ՝ ո՛չ Ալբանիա, ո՛չ էլ Ադրբեջան, այլ Աղվանք։
Հետո էլ օտարալեզու դպրոցներով գլուխ են ցավացնում։
Ակնհայտ է Հեռակլ ու Ալբանիա գրողը ինչ լեզվով է մտածում։
Reply
Ես ինչքան գիտեմ երկու տարբերակն էլ օգտագործվում է Հերակլի դեպքում, ինչքան հիշում եմ դպրոցական գրքերում էլ Հերակլ է,բայց պնդել չեմ կարող:
Իսկ Աղվանքի դեպքում Ալբանիա տարբերակի օգտագործումը իսկապես անգրագիտություն է կամ այդպես էլ հայկական տարբերակների հետ չհամակերպվելու փորձ, չնայած ինձ կոնկրետ այս դեպքում իհարկե ավելի շատ այլ բան է ջղայանացնում:
Reply
Leave a comment