після зимової сплячки я знову почала лазити кафешками і не перестаю дивуватись, як спаскудився у нас сервіс.
в суботу зайшла в Кабінет - може би і не заходила, але друзі чекали на мене саме там) замовила чай і десерт. чай принесли - при чому, спочатку чайничок, а вже потім горнятко. я вже було подумала, що так і доведеться з чайничка пити) а коли
(
Read more... )
Comments 8
чекаю позитивних відгуків, давно вже хочу спробувати щось нове)
Reply
Reply
Теж чекатиму твого позитивного посту, куди можна і варто піти :)
Reply
А взагалі проблема в нас в тому що нема кваліфікованих кадрів. Фіг ти знайдеш відповідальну, охайну, адекватну, розумну людину на посаду офіціанта який би мав відповідну освіту і знав як поводитись, як прийняти замовлення, як виходити з ситуацій не приємних. Більш ніж впевнений що власники закладів тільки ЗА хороше обслуговування, але ситуація з кадрами насправді пічалька повна
Reply
Давай, про хороші, а то що ті погані згадувати :)
Reply
свої ГРОШІ треба відстоювати, якщо права споживача ніц не варті
ну і "рубльом наказивать" - теж правильно, чайові наближаються до нуля - і тоді почнуть думати, мо не вартувало тупити і тормозити
ех
Reply
Leave a comment