Реклама така штука що особисто мені не зрозуміло нафіга компанії витрачають досить немалі гроші.Люди щодня бачать неймовірну кількість реклами на вулицях, по ТБ, в інтернеті але ж люди на неї не реагують, більше того, дуже багатьох людей ця реклама бісить.
Я чомусь впевнений, що більшість купляє телефони Нокіа не тому, що ці телефони рекламують, а тому що хтось порадив, тому що більшість вважає що це найкращі по якості телефони і т.д. а от айфони якось не рекламують але їх люди купляють і якби ціни були нормальні на них, то гребли б лопатами без всілякої реклами.
Про політичну рекламу взагалі годі і казати, онь Яценючок мав відсотків 14, а як завішав всю країну своїм фейсом отримав в результаті відсотків 5. Тимошенко також думаю не допомогли її концерти і рекламні плакати. От я подумав чому б компаніям не направити гроші які ідуть на рекламу на щось хороше.
Хай Найк і Адідас ті гроші які витрачають на рекламу пустять на будівництво спортивних майданчиків, замість того щоб розповідати про те які хороші підгузники, хай би компанії витрачали ці гроші на дитячі майданчики. Виробники електроніки спонсорували відкриття кінотеатрів, клубів і т.д. компанії могли б спонсорувати сайти і люди яким подобається сайт знали б що сайт розвивається завдяки Данон чи Мерседес.
Більше того, якийсь розумний політик міг би сказати що зібрався витратити 100млн. грн. на передвиборчу кампанію, але не буде запльовувати все своєю пикою, а добудує якусь лікарню, десь відремонтує дорогу і т.д. так би мовити «не словом, а ділом», чи поки одні обіцяють я вже покращую життя. І може я помиляюсь, але такі б дії мали на багато більшу підтримку бо якось природніше голосувати за того хто вже щось зробив, а не за того хто вісить на плакаті з словами «тому що працьовитий».
Головне при такому підході виграють всі - компанії тому що такі методи будуть більш дієві, люди бо їм відремонтують дороги, побудують театри, дитячі майданчики і т.д. і нервова система у людей буде міцніша тому що їх не задовбують з усіх сторін рекламою.