Leave a comment

Comments 6

picterman April 11 2020, 07:17:42 UTC
Гарна травичка вийшла - у нас навіть цього не виходить нормально. не всі приклади я б відмітив як позитивні. Багато стовпів стирчить з землі - не дуже подобається. Але чим більше дивишся на ці реалізації тим стійкіше відчуття "попилу грошей" та "невиправдано дорогі проекти", хоча деякі і вийшли непоганими. На 200.000 населення трамвай? Не дорого?

Reply

alex_shutyuk April 11 2020, 10:47:34 UTC
Потрібність трамвая визначається не населенням, а в першу чергу пасажиропотоками)

Reply


ext_3340731 April 11 2020, 10:36:50 UTC
дякую за такий розлогий і цікавий пост

може у вас є під рукою якісь мінімальні цифри по цих містах після повернення трамваю: що збільшилось, зменшилось, затори, забруднення?

Reply

alex_shutyuk April 11 2020, 10:46:39 UTC
Так відразу немає, то треба окреме дослідження робити

Reply


ducktell April 12 2020, 04:15:09 UTC
Поки що ми бачимо, що французи витратили величезні кошти, і навіть не так на самі трамваї і колію для них, як на « переоцінку цінностей, переосмислення та перерозподіл простору». Ми прочитали, що трансформація ця тривала близько 5 років (що теж дає певне уявлення, про те, скільки це коштувало одній з найбагатших країн світу).

Бракує лише результату. Наскільки швидше та комфортніше (*) мешканці тепер пересуваються містами? Наскільки зросли інвестиції та пожвавилася комерційна діяльність? Чи зросла сплата податків, і коли ці надходження повернуть кошти, витрачені на повернення трамваїв? Хоч щось, крім фотографій, які стали на 13,2% естетично привабливішими?

* насправді, моя 20-річна шкода набагато комфортніша за будь-який із цих супердорогих та надсучасних трамваїв на фото. І я зараз виключно про сидіння, кондиціонер та музику кажу, навіть не згадуючи про зручність, яку дає можливість поїхати туди, де не прокладена трамвайна колія.

Reply


nightvision_11 April 13 2020, 03:45:16 UTC
Наскільки зручно буде рухатись вам на вашій шкоді, коли всі жителі пересядуть на особисті автомобілі?

Reply


Leave a comment

Up