З кресленнями у Вас щось не склалося.... нічого не зрозуміло. ненаочно і забагато непотрібного......
а так все вірно. Старий ДБН рулить. Там МАКСИМАЛЬНА висота - 30см. Тобто зточені вщент бандажі мають лише на 2 см нижче. А це напевно мінімум-мініморе. Завантажений трамвай нижче не просяде. Ну і не повинні вони бути набиті "в м'ясо", згідно з тим же ДБН :)
А новий "ніачом!", там любі норми пройдуть . висота 36+60 =420.... без питань........ по ДБН все проходить. Нажаль рівень кваліфікованих технічних спеціалістів в Україні стрімко падає. І серед тих, хто пише норми та стандарти, також ....
Comments 5
а так все вірно. Старий ДБН рулить. Там МАКСИМАЛЬНА висота - 30см. Тобто зточені вщент бандажі мають лише на 2 см нижче. А це напевно мінімум-мініморе. Завантажений трамвай нижче не просяде. Ну і не повинні вони бути набиті "в м'ясо", згідно з тим же ДБН :)
А новий "ніачом!", там любі норми пройдуть . висота 36+60 =420.... без питань........ по ДБН все проходить. Нажаль рівень кваліфікованих технічних спеціалістів в Україні стрімко падає. І серед тих, хто пише норми та стандарти, також ....
Reply
Reply
Reply
Очень бы хотелось услышать, кто отвечал за
- сбор исходных данных
- контроль исходных данных
- постановку задачу
- приемку проекта
- технадзор
?
Reply
( ... )
Reply
Leave a comment