Leave a comment

Comments 3

picterman March 2 2018, 11:17:31 UTC
Конкуренція призвела до появи таких НОВИХ автобусів. Тепер ОБОВ'ЯЗОК місцевої влади ТУПО закуповувати СВОЇ власні автобуси а не віддавати гроші білорусам.

Reply


ext_4540640 March 2 2018, 22:30:15 UTC
Для того, шоб була конкуренція, має бути відповідна законодавча база. Для того, шоб вона з'явилася, треба, шоб хтось у цьому був зацікавлений. Наприклад, жителі Львівської області, шо хотять їздити на хороших автобусах, а тому дадуть люлів губернатору Львівської області.

Інвестувати у хороший продукт набагато дорожче, ніж сплатити невеличкий хабар псевдопатріоту Олегу Синютці, це правило працює не тільки в Україні, просто у ЄС це називається лобізмом і є (майже) легальним, але суть не міняється.

Пробити бетонну стіну протекціонізму зміг тільки ЄС у Європі, дякуючи йому Соляріс і зобов'язаний своєму успіху.

Reply


karsten_dk March 3 2018, 10:57:32 UTC
В Житомира мерія теж проводила тендери на 40 малих автобусів, але умовою було наявність АКПП, АБС і ще пара сучасних вимог. Турки, поляки і булоруси ці вимоги дотримали. А от Чернігівський Еталон почав палки в колеса встромляти: писали скарги в АМКУ, мовляв навіщо комунальному транспорту АКПП, кондер, гальма з АБС. Відповідно тендери постійно відміняли. І так чернігівські сексменшини тероризували Житомир цілий рік. В решті мер черговий раз визнав, що ПРОЗОРРО то є сучасне бюрократичне лайно (перший раз через прозорро мали проблеми з львівською фірмою ВіАйПі по мощенню плиткою центру міста - без образ - але рагулі ще ті, досі (3-й рік) не закінчили). От мер Сухомлин і вирішів у білорусів взяти 40 шт автобусів у лізинг. Все законно і без нудних тендерів.
І доречі ціна автобуса в межах $100 000.

Reply


Leave a comment

Up