Leave a comment

Comments 14

ext_3217450 December 6 2017, 07:13:45 UTC
Ті, львівські, зупинки просто візуалізація КАРГО-КУЛЬТа європейських зупинок. Зовні подібно, але якраз ті нюанси, які роблять її зручною, практичною та фунціональною відсутні чи знівельовані.
Це наслідок сліпого копіювання з картинок+здешевлення, а не розуміння проблеми і розробка аналогічних рішень з врахуванням специфіки.

Ну і про ті рішення, які +/- нормальні. Біля Стрийського Ринку - то наслідок вдалого проекту часів СРСР :(. Поки що недекомунізований, і навіть відреставрований. Хоча там де ківтники :((:(:(:(:( ) Якщо проштовхнуть забудову тої площі під супермаркет - буде стандартний "павільйон на двох". Велика зупинка біля Русалки Дністрової - все гарно, але не утримується і вандалиться по повній.
Про зупинку Бандери/Чупринки - чомусь не згадали. Там був великий занедбаний павільйон. Розвалили і побудували станцію велосипедів.ю Дуже популярна зараз :)

Власне веду до того, що урбанізм - це важка праця по знаходженню оптимальних рішень в кожній конкретній ситуаціі, а не "копіпаст" чиїхось наробок.

Reply

ext_1700079 December 6 2017, 11:42:42 UTC
станція велосипедів не має жодного відношення до демонтажу павільйона на Чупринки-Бандери

Reply

alex_shutyuk December 6 2017, 15:41:46 UTC
> Власне веду до того, що урбанізм - це важка праця по знаходженню оптимальних рішень в кожній конкретній ситуаціі, а не "копіпаст" чиїхось наробок.

А ця важка праця має полягати у безкінечному винаходженні власного велосипеда чи досвід інших таки можна теж вивчати?

Reply

ext_3217450 December 6 2017, 17:31:19 UTC
якщо не розуміти що в ровері, для чого і як працює - то будемо мати невідомо що, небезпечне для життя. Наприклад проста заміна катафота на яскраву наклейку дивиться може і гламурно, але не виконує необхідних функцій. А ще є професійні ровери, є триколісні Зайки - кожен для свого.

та сама зупинка Головна Пошта - проектувалась з баченням проблем і потреб. Але економія чи то оптимізація/жлобство внесла свої корективи. І маємо.... дах постійно проломується, лампи горять через одну і в досяжності вандалів.

А вона ще стала і автобусною зупинкою...... Ну і про стан колій на віїзді на Дорошенка краще мовчати та плакати.

Reply


shade_keeper December 6 2017, 08:20:04 UTC
На зупинках має бути обов'язкове накриття і місця для сидіння.
І з одного боку, на деяких міняють великі дахи з багатьма сидіннями на оці малесенькі будки на трьох людей (вул.Стрийська, №558 на lad.lviv - там ДУЖЕ класно було раніше, ті кругові лавки і т.п.), і це викликає, м'яко кажучи, подив, а з другого - на інших зупинках немає взагалі нічого, як на пл.Петрушевича, і будка, звісно, краще ніж нічого.
Тут на фото варіанти накриття дуже класні. Ті, що великі, і особливо ті, що накривають аж до краю тротуару.
Ну і сидіння все-таки кращі у вигляді суцільної лавки, без тих вертикальних переділок, котрі позначають чітко три місця на п'ятнадцять чи навіть десять людей.

Reply

ext_3217450 December 6 2017, 08:31:41 UTC
перегородки - то антіБОМЖєдішн. Щоб не спали і сумки біля себе не заставляли. Така собі новація від безвиході. але вона діє.
ну і дупоспирачки - то прикольно, але коли вони чисті.

Reply

shade_keeper December 6 2017, 08:48:35 UTC
А от на кругових лавках і перегородок не треба, і не поспиш, і дофіга людей може сісти, не заважаючи одне одному. І за рахунок того, що такі лавки розміщені навколо опор зупинки, вони краще захищені від дощу, ніж ті, що йдуть по краю. З погляду зручності - офігенне рішення. Єдине - захисну стінку від вітру там не втулиш, тобто теоретично можна, але ергономіка втрачається.

Reply

ext_3217450 December 6 2017, 09:05:09 UTC
ви про це - https://www.google.com.ua/maps/@49.8204812,24.0204492,3a,36.2y,294.66h,83.95t/data=!3m6!1e1!3m4!1sNoGGsiWBo8RUHwZ9UhF79Q!2e0!7i13312!8i6656?hl=uk

ну так це ж не сучасно, "декомунізовано" і покращено!

Reply


ext_1700079 December 6 2017, 11:44:50 UTC
Дарма ти написав про площу Соборну. Міцні господарники зараз кинуться "гасити пожежу" і натворять якоїсь хєрні.
Про комплексний підхід / порадитися / і т.п. ніхто не буде думати.

А ще попрошу тебе піти сьогодні після роботи через зупинку Головна пошта і сфоткати, то освітлення про яке ти пишеш...

Reply

ext_1700079 December 6 2017, 11:48:06 UTC
А, ну і ті павільйони у Львові - це наслідок того, що знову ж таки ніхто з ніким не радився, а погодженням того всього займається... Управління економіки ЛМР. Ось так то. Тож, головне аби рекляму було добре видно, а зручність, то таке.... як казала Кулинич: "дарованому коню в зуби не дивляться".

До речі, глянь на гуглдиск. Я розшарив(вже місяць як) на тебе фотки Misto > space серед яких також є фото павільйонів де показано як вони заважають і наскільки близько встановлені до дороги (щоб з тачидла було добре видно рекляму).

Reply

alex_shutyuk December 6 2017, 15:40:08 UTC
Ну якщо на головній пошті не світять лампочки, це сумно, але головне, що є куди їх вкручувати і про це хтось подумав під час проектування тої зупинки.

Reply


ext_4377269 December 31 2017, 15:30:21 UTC
Не як докір, але на Михайлівській Борщагівці тоне швидкісний.
Хоча і на там почали будувати нові зупинки.

... )

Reply


Leave a comment

Up