Leave a comment

Comments 12

noddeat July 3 2017, 07:51:39 UTC
>5. Ще одна велопрокатна станція - навпроти податкової. Податківці будуть їздити на роботу роверами?

Для цього потрібно, шоб станція прокату була не тільки біля податкової, а й біля їх домівок.

У Копені були колись такі ровери безкоштовно, застава 20 крон чи шось таке, на той час курс був 1:1 до гривні, я мав шанс покататися по місту: за межі центру їх вивозити було заборонено під карою арешту. Але, видно, ті ровери все одно якось покрали, і експеримент зупинили.

А всі прокати у інших містах робили максимально замороченими для туриста і непотрібними для мешканця. Тобто, круто, шо таке з’являється, але по факту навряд чи цим хтось користуватиметься.

Чи я неправий?

Reply

bilkavbostoni July 3 2017, 12:53:19 UTC
В Бостоні зроблено максимально зручно і доступно для мешканців і доволі незручно для туристів. Для місцевих є різні програми для малозабезпечених, студентів, школярів, багато корпорацій мають знижки і переважно абонемент входить в "соц.пакет" - оплачується роботодавцем.

Користування - перші 30 хв безкоштовно, 31 хвилина - 1,5$, 61 хвилина - 3$, усі наступні 30-хвилинки починаючи з 91ї - 6$. Для туристів - не зручно, а от для мешканців переважно щоб добратися з точки А в точку Б - більше пів години і не треба.

Абонементи:
- 24 год - 8$, застава 100$
- 72 год - 15$ + застава 100$
- місяць - 20$
- рік - 99$ (для студентів, викладачів - 50$ що для Бостона копійки, проїзний у метро на місяць коштує 90)

На довгострокові абонементи застави не треба, потрібна лише адреса і дані кредитки.

І треба сказати це працює - мешканці користуються дуже активно.

Reply

noddeat July 3 2017, 13:07:00 UTC
Цікаво. Хоча не сильно розумію, які це дає переваги порівняно з власним велосипедом? Ну, якщо люди користуються, то добре.

Reply

bilkavbostoni July 3 2017, 23:28:12 UTC
Перевага така що не треба заморочуватися, що робити зі своїм велосипедом потім - де паркувати, а раптом піде дощ, а що як підете з друзями кудись після роботи і тд.

Н-д мій чоловік практично щодня увечері, коли все стоїть, їде з роботи велосипедом . Але зранку надає перевагу автобусу - приіхати в офіс спітнілим в його випадку - не варіант, додому ж повертатися велосипедом дуже зручно.

Reply


(The comment has been removed)

ext_1700079 July 3 2017, 09:36:13 UTC
like

Reply


deyatinor July 3 2017, 08:54:08 UTC
Що поганого в покращенні функціоналістичного будинку?
Сихів вже не той - там стало гірше? Що саме? (як на мене, виглядає непогано, хоча якщо справа фонтан, то його було б добре запустити)

Reply


ext_1700079 July 3 2017, 09:40:16 UTC
таксі на франківських євробляхах і автобус ЕЛЕКТРОh

біля кінцевої трамвая не тільки сходи потрібні, але й підпірна стінка!
підкажи там комусь...

контактна мережа трамвая - пздцок Х_Х

Reply


vera_troyan July 9 2017, 19:33:33 UTC
Я люблю Львов, но местами он производит такое депрессивное и противоречивое впечатление, что даже моя Одесса перестает казаться УГ.

Reply


Leave a comment

Up