>5. Ще одна велопрокатна станція - навпроти податкової. Податківці будуть їздити на роботу роверами?
Для цього потрібно, шоб станція прокату була не тільки біля податкової, а й біля їх домівок.
У Копені були колись такі ровери безкоштовно, застава 20 крон чи шось таке, на той час курс був 1:1 до гривні, я мав шанс покататися по місту: за межі центру їх вивозити було заборонено під карою арешту. Але, видно, ті ровери все одно якось покрали, і експеримент зупинили.
А всі прокати у інших містах робили максимально замороченими для туриста і непотрібними для мешканця. Тобто, круто, шо таке з’являється, але по факту навряд чи цим хтось користуватиметься.
В Бостоні зроблено максимально зручно і доступно для мешканців і доволі незручно для туристів. Для місцевих є різні програми для малозабезпечених, студентів, школярів, багато корпорацій мають знижки і переважно абонемент входить в "соц.пакет" - оплачується роботодавцем.
Користування - перші 30 хв безкоштовно, 31 хвилина - 1,5$, 61 хвилина - 3$, усі наступні 30-хвилинки починаючи з 91ї - 6$. Для туристів - не зручно, а от для мешканців переважно щоб добратися з точки А в точку Б - більше пів години і не треба.
Абонементи: - 24 год - 8$, застава 100$ - 72 год - 15$ + застава 100$ - місяць - 20$ - рік - 99$ (для студентів, викладачів - 50$ що для Бостона копійки, проїзний у метро на місяць коштує 90)
На довгострокові абонементи застави не треба, потрібна лише адреса і дані кредитки.
І треба сказати це працює - мешканці користуються дуже активно.
Перевага така що не треба заморочуватися, що робити зі своїм велосипедом потім - де паркувати, а раптом піде дощ, а що як підете з друзями кудись після роботи і тд.
Н-д мій чоловік практично щодня увечері, коли все стоїть, їде з роботи велосипедом . Але зранку надає перевагу автобусу - приіхати в офіс спітнілим в його випадку - не варіант, додому ж повертатися велосипедом дуже зручно.
Що поганого в покращенні функціоналістичного будинку? Сихів вже не той - там стало гірше? Що саме? (як на мене, виглядає непогано, хоча якщо справа фонтан, то його було б добре запустити)
Comments 12
Для цього потрібно, шоб станція прокату була не тільки біля податкової, а й біля їх домівок.
У Копені були колись такі ровери безкоштовно, застава 20 крон чи шось таке, на той час курс був 1:1 до гривні, я мав шанс покататися по місту: за межі центру їх вивозити було заборонено під карою арешту. Але, видно, ті ровери все одно якось покрали, і експеримент зупинили.
А всі прокати у інших містах робили максимально замороченими для туриста і непотрібними для мешканця. Тобто, круто, шо таке з’являється, але по факту навряд чи цим хтось користуватиметься.
Чи я неправий?
Reply
Користування - перші 30 хв безкоштовно, 31 хвилина - 1,5$, 61 хвилина - 3$, усі наступні 30-хвилинки починаючи з 91ї - 6$. Для туристів - не зручно, а от для мешканців переважно щоб добратися з точки А в точку Б - більше пів години і не треба.
Абонементи:
- 24 год - 8$, застава 100$
- 72 год - 15$ + застава 100$
- місяць - 20$
- рік - 99$ (для студентів, викладачів - 50$ що для Бостона копійки, проїзний у метро на місяць коштує 90)
На довгострокові абонементи застави не треба, потрібна лише адреса і дані кредитки.
І треба сказати це працює - мешканці користуються дуже активно.
Reply
Reply
Н-д мій чоловік практично щодня увечері, коли все стоїть, їде з роботи велосипедом . Але зранку надає перевагу автобусу - приіхати в офіс спітнілим в його випадку - не варіант, додому ж повертатися велосипедом дуже зручно.
Reply
(The comment has been removed)
Reply
Сихів вже не той - там стало гірше? Що саме? (як на мене, виглядає непогано, хоча якщо справа фонтан, то його було б добре запустити)
Reply
біля кінцевої трамвая не тільки сходи потрібні, але й підпірна стінка!
підкажи там комусь...
контактна мережа трамвая - пздцок Х_Х
Reply
Reply
Leave a comment