Я сам теж питав «ну як це можливо», поки після довгої перерви не сів на авто з автоматом і, паркуючись, мало не полетів у озеро.
Тут навіть не питання, яка коробка ліпше (хоча в будь-якому випадку на механіці набагато важче переплутати педалі і не заглохнути), тут явно водій натискав другу педаль зліва від зчеплення, яка несподівано виявилася газом.
Дуже дивно, шо автовиробники не розробили механізму, шо би таке попереджував: за силою натиснення дуже легко розпізнати, шо водій хотів не ту педаль натиснути.
педаль зчеплення знаходиться зліва під лівою ногою, а в автоматах зазвичай на цьому місці знаходиться сппеціальний виступ (не знаю як ще назвати) для ноги щоб випадково не натиснути.
Виступ є і на механіці теж. Мені місцеві інструктори строго навчили ліву ногу завжди на виступі тримати. Ну але переплутати зчеплення з гальмом це не надто критично: різко загальмуєш і все (правда, в зад хтось може в’їхати, це неприємно).
У нас учора також був жах. Лобове зітнкнення. Каліна вилетіла в троллейбус ЛАЗ на зустрічку, водій Калини помер на місці, 16 постраждалих в тролейбусі, в т.ч. 5 чоловік госпіталізовано в БШНП. Водійці серйозно травмувало ноги.
Нажаль при буксируванні тролейбусу випало лобове скло (довелось викликати евакуатор). ЕМВ не побило, враховуючи кількість донорських автобусів ЛАЗ - ремонт реальний.
А страшно було тоді, коли десяток років тому, на мосту, що позаду ДТП один троллейбус пробив огорожу. А на іншому виїзді з мосту - ЗіУ залишився без рульової рейки, його розвернуло і він полетів в в дерева.
а на рахунок джипа і АКПП... ліва нога може дьорнутись лише в критичній ситуаціі, якщо до того багато наїздив на МКПП. І це призведе лише до миттєвого гальмування.....
А ОСЬ якщо водій на АКПП вирішить здати назад, і не переключить передачу...а потім різко натисне на газ, дивлячись назад, паркуючись. АБО, зупинився, зняв ногу з томоза і поправив ремінь, поліз в кишеню штанів і при цьому вперся правою ногою в підлгу (а попав в педаль газу). машина робить миттєвий стрибок, і все... :(:(:(:(:(:((
АЛЕ Я ПРО ІНШЕ.... ті декоративні стовбчики ніфіга не врятували ситуацію..... а якщо би були "типові львівські круглі труби" чи гранітні півкулі, то можливо б і залишився на дорозі.....хз....
Comments 11
Я сам теж питав «ну як це можливо», поки після довгої перерви не сів на авто з автоматом і, паркуючись, мало не полетів у озеро.
Тут навіть не питання, яка коробка ліпше (хоча в будь-якому випадку на механіці набагато важче переплутати педалі і не заглохнути), тут явно водій натискав другу педаль зліва від зчеплення, яка несподівано виявилася газом.
Дуже дивно, шо автовиробники не розробили механізму, шо би таке попереджував: за силою натиснення дуже легко розпізнати, шо водій хотів не ту педаль натиснути.
Reply
Reply
Reply
Reply
( ... )
Reply
Reply
А страшно було тоді, коли десяток років тому, на мосту, що позаду ДТП один троллейбус пробив огорожу. А на іншому виїзді з мосту - ЗіУ залишився без рульової рейки, його розвернуло і він полетів в в дерева.
Reply
А ОСЬ якщо водій на АКПП вирішить здати назад, і не переключить передачу...а потім різко натисне на газ, дивлячись назад, паркуючись. АБО, зупинився, зняв ногу з томоза і поправив ремінь, поліз в кишеню штанів і при цьому вперся правою ногою в підлгу (а попав в педаль газу). машина робить миттєвий стрибок, і все... :(:(:(:(:(:((
АЛЕ Я ПРО ІНШЕ.... ті декоративні стовбчики ніфіга не врятували ситуацію..... а якщо би були "типові львівські круглі труби" чи гранітні півкулі, то можливо б і залишився на дорозі.....хз....
Reply
Reply
Leave a comment