Думаю в працівника ЛЕТ покотиться слюна від таких фоток. Я навіть не знаю що тут коментувати, не знаю як тролити. Це просто якийсь інший світ, де грошей достатньо аби люди працювали в нормальних умовах.
Цей інший світ береться в тому числі зі страйків працівників, протягом яких транспорт зупиняється, підприємство терпить збитки. Воно стає змушене підвищити працівникам зарплатню і підвищити вартість проїзду. А за нормальну зарплатню можна і більш кваліфікованих людей наймати.
В Україні, на жаль, вважають, шо працівники повинні працювати безкоштовно, а протестують пасажири проти підвищення цін на проїзд.
Тобто, все спирається у нерозуміння економіки: в Європі працівники вважають підвищення цін, зокрема підвищення цін на проїзд, таким самим природним явищем, як дощ, і коли страйкують, то вимагають підвищити зарплатню.
В Україні ж протестують проти дощу: обґрунтовують своєю низькою зарплатнею те, чому вартість проїзду і комунальних послуг не має зростати.
Спасибо за репортаж, содержательно и интересно. Наиболее впечатляет чистота и забота о людях. Был во Львове на аналогичном предприятии - вагоноремонтном цеху ЖД. Разница примерно как сравнивать пещеру питекантропа с домом Цукерберга. На всем толстый слой мазута, включая работников.
Comments 15
Reply
Reply
Reply
Я навіть не знаю що тут коментувати, не знаю як тролити. Це просто якийсь інший світ, де грошей достатньо аби люди працювали в нормальних умовах.
Reply
Reply
В Україні, на жаль, вважають, шо працівники повинні працювати безкоштовно, а протестують пасажири проти підвищення цін на проїзд.
Тобто, все спирається у нерозуміння економіки: в Європі працівники вважають підвищення цін, зокрема підвищення цін на проїзд, таким самим природним явищем, як дощ, і коли страйкують, то вимагають підвищити зарплатню.
В Україні ж протестують проти дощу: обґрунтовують своєю низькою зарплатнею те, чому вартість проїзду і комунальних послуг не має зростати.
Reply
Запам’ятаю цю фразу. Дуже правильна думка.
Reply
Reply
Reply
Reply
Leave a comment