Страсбурзький вокзал - паскудство. З іншого боку, в інших країнах стару будівлю просто зносять і будують шось оце. З третього боку, компроміс між історичною спадщиною і модернізацією міг виглядати і не так.
Саша, скажи будь-ласка, а з якою метою міська рада спонсорувала поїздку? Невже європейського досвіду хочуть перейняти? На рахунок Львівських вуличок які завузькі для великих чи пак довгих автобусів. Вони не вузькі, але хаотичне паркування і ями на дорогах зроблять свою чорну справу. Якщо місто хоче щоб Львовом їздили довгі чи великі автобули, то хай зроблять одну просту справу. Почнуть евакуйовувати автотранспорт який паркується порушуючи правила і перешкоджає іншим учасникам руху. але цього не станеться. Бо, без власника ніхто не евакуює транспотрний засіб. Друге, це ями на дорогах, їх потрібно залатати. Бо без цього транспорт на вузьких вулицях не розминеться.
за маршрутом 201го автобуса Баден-Бадена як раз кууупа запаркованого транспорту. хоча дійсно, частина таки на тротуарах під знаком) В результаті виходить десь як на Руставелі і всі спокійно їздять ))
Ну от власне, всі запарковані правильно. Для цього і існують правила: паркування не ближче 10м до перехрестя і т. д. але це не про Україну. Автовласникам побарабану на ПДР, прибиральникам також, сніг на вулицю викидають, дороги в Україні небезпечні до того пішоходи ходять по вулицях, що олені і порушення ПДР не караються (можна п'яним їздити і тільки штраф світить - ну не смішно?) В Україні просто хаос і це вже не контролюється ніким. В Україні треба починати з законодавчої бази і далі на місцеву владу, потім на органи контролю і покарання, ну і грошей на побудову інфраструктури. Тільки тоді все буде працювати.
Comments 20
P.S. Якщо серйозно - то цікаво слідкувати за вашими подорожами. Дякую.
Reply
Дякую, що читаєте)
Reply
Reply
Reply
4 - цікаво, прибиральники знають, як сміття виколупувати, чи там у 100% людей розум переміг інстинкти?
Reply
Reply
Ви серйозно?
Щоб молоде покоління знало що все будується виключно з "гіпсокартону"?
Reply
Я описав реальність: те, шо тут прикрили склом, у інших містах взагалі знесли. Ось так виглядав Мюнхен у 1923 році:
( ... )
Reply
Reply
На рахунок Львівських вуличок які завузькі для великих чи пак довгих автобусів. Вони не вузькі, але хаотичне паркування і ями на дорогах зроблять свою чорну справу. Якщо місто хоче щоб Львовом їздили довгі чи великі автобули, то хай зроблять одну просту справу. Почнуть евакуйовувати автотранспорт який паркується порушуючи правила і перешкоджає іншим учасникам руху. але цього не станеться. Бо, без власника ніхто не евакуює транспотрний засіб. Друге, це ями на дорогах, їх потрібно залатати. Бо без цього транспорт на вузьких вулицях не розминеться.
Reply
Reply
Автовласникам побарабану на ПДР, прибиральникам також, сніг на вулицю викидають, дороги в Україні небезпечні до того пішоходи ходять по вулицях, що олені і порушення ПДР не караються (можна п'яним їздити і тільки штраф світить - ну не смішно?) В Україні просто хаос і це вже не контролюється ніким. В Україні треба починати з законодавчої бази і далі на місцеву владу, потім на органи контролю і покарання, ну і грошей на побудову інфраструктури. Тільки тоді все буде працювати.
Reply
Reply
Leave a comment