Переважна більшість - вбогі коробки-мурашники. Житловий комплекс Новий(фото 23) на Стрийській міг би бути норм, але бачила, що там все подвір'я заставлене машинами. А по фото сподобався будинок на Погулянці, будинок на Глибокій(бо дуже тактовно його туди вписали) і Бейкер-Стріт. Хоча на власні очі не бачила чо там з парковками і дворами. Ще зовнішньо потішив офіний центр на Чорновола. І екологічна Оптіма-плаза(по фото у цьому блозі).
Легше відповісти що не подобається ніж навпаки. І це радує. Питання тільки що буде через рік після заселення і через 10 після експлуатації. Коли почнуть склити балкони вішати кондиціонери і т.д.
Проголосував за декілька сучасних архітектурних варіантів. Як на мене Львову бракує сучасної можливо навіть авангардних будинків. Хоча тут 80% гівняних коробок.
Цікаво було б побачити АНТИРЕЙТИНГ львівських новобудов.
Мушу визнати, те, що будують у Львові, мені подобається значно більше, ніж те, що будують у Києві. Треба купувати у Львові собі нерухомість, про всяк випадок. Але, цікаво, яка ситуація з парковками? Вони взагалі хоча б в якомусь із цих будинків передбачені, нові будуються? Наприклад, житловий будинок на вул. Лисенка, як на мене, - крутий, але де там паркувати автомобіль, якщо купиш квартиру?
У Львові діють дві взаємно суперечиливі програми від міської ради: 1) програма дестимулювання користування автомобілем - забудовники реалізовують паркомісця для мізерної кількості квартир. Або ж продають їх (без варіантів оренди чи роздрібу) за космічними цінами (як третина квартири). 2) програма стимулювання користування автомобілем - громадський транспорт відверте лайно, а велоінфраструктура при ремонтах вулиць реалізовується за залишковим принципом.
А малоповерхову забудову (де проблем за паркування не буде) можна перелічити на пальцях :(
причому в більшості варіантів новобудов мені подобаються саме малоповерхові які і виглядають гарно і вписуються красиво і навколишня територія біля них привабливіша ніж біля багатоповерхівок-коробок
Comments 33
Reply
Reply
(The comment has been removed)
Reply
Житловий комплекс Новий(фото 23) на Стрийській міг би бути норм, але бачила, що там все подвір'я заставлене машинами.
А по фото сподобався будинок на Погулянці, будинок на Глибокій(бо дуже тактовно його туди вписали) і Бейкер-Стріт. Хоча на власні очі не бачила чо там з парковками і дворами.
Ще зовнішньо потішив офіний центр на Чорновола. І екологічна Оптіма-плаза(по фото у цьому блозі).
Reply
Питання тільки що буде через рік після заселення і через 10 після експлуатації.
Коли почнуть склити балкони вішати кондиціонери і т.д.
Reply
Цікаво було б побачити АНТИРЕЙТИНГ львівських новобудов.
Reply
Reply
Reply
1) програма дестимулювання користування автомобілем - забудовники реалізовують паркомісця для мізерної кількості квартир. Або ж продають їх (без варіантів оренди чи роздрібу) за космічними цінами (як третина квартири).
2) програма стимулювання користування автомобілем - громадський транспорт відверте лайно, а велоінфраструктура при ремонтах вулиць реалізовується за залишковим принципом.
А малоповерхову забудову (де проблем за паркування не буде) можна перелічити на пальцях :(
Reply
Reply
Leave a comment