Leave a comment

Comments 21

roadfront November 7 2016, 08:11:16 UTC
Вулиця Краківська є, тому що вона знаходиться на Казімєжу, а Казімєж колись не входив у склад Кракова, і мав цю вулицю.

Reply


ext_2845055 November 7 2016, 08:25:40 UTC
Вулиця Краківська там є тому, що це Казімеж, колись окреме містечко, за кілометр від центру Кракова)) В нас у Львові хотіли таке місто-супутник збудувати в 17 ст., яке мало називатись Владиславів.

Reply


vbhjckfd November 7 2016, 08:49:45 UTC
Ну що тут написати...

Правильно організована трмвайна мережа. З розуміння того, що це магістральний транспорт і йому потрібен максимальний пріоритет. Ясно, що не всюди впихнули виділенки (бо автолоббі й там присутнє), але постарались по максимуму. Трамвай, який на швидкості їде повз затор з тачидл - це уосолбення соціальної справедливості.

Трохи дивує певний "вінігрєт" рухомого складу, багато різних моделей, це ж все обслугогвувати треба. Але я вірю, що купівля такої кількості різного вживаного рухомого складу було виваженим рішенням, яке диктувалось тодішніми умовами. Це злидень-Львів купує кілька електронівських цяцьок замість п’ятикратної кількості чогось вживаного скромнішого.

Reply

ext_3370959 November 7 2016, 09:29:10 UTC
Тому що злидень-Львів не настільки багатий щоб купляти дешеві речі ;)

Reply

noddeat November 7 2016, 14:48:35 UTC
>Але я вірю, що купівля такої кількості різного вживаного рухомого складу було виваженим рішенням, яке диктувалось тодішніми умовами.

Та прості умови: Відень і Нюрнберґ то партнерські міста, які просто скинули свої старі трамваї, шоб не платити за утилізацію.
http://krakow.naszemiasto.pl/artykul/krakow-pozegnalismy-tramwaje-z-norymbergi,1698095,art,t,id,tm.html

Потім почали купувати Bombardier частково за гроші Унії. А звідки там з’явилася Pesa? Та просто тендер виграла: у Польщі «антикорупційне законодавство» забороняє купувати в того самого виробника без тендеру. І тому влада була змушена купити тіки бидґоські трамваї.

Словом, ніякого великого плану тут немає.

Reply


vbhjckfd November 7 2016, 08:55:04 UTC
> 56. Важлива штука для обслуговуванні трамвайного господарства - технічна вантажівка на рейковому ходу.

Хник. Хоч вбийте не розумію чому не можна розглянути варіант купити таку пепяку замість закладання кількох кілометрів колії буківкою :(

Reply

roadfront November 7 2016, 09:00:20 UTC
Водій КРАЗу не хоче

Reply


knedlyk November 7 2016, 09:45:46 UTC
>У поруччях для чогось зробили яскраві світлодіодні риски. У нових Бомбардьє є такі самі. Можливо це для кращого орієнтування людей зі слабим зором?
Так і є.
Неприємно здивувала манера краківських водіїв протискатися правою смугою повз трамвай, що стоїть на зупинці з відчиненими дверима. Люди виходять, а вони лізуть.
Ну це не тільки в Кракові, це у всій Польщі. Я зі здивуванням дізнався, що оцей момент не відображений у польських ПДР, і визначається тільки вимогою до водія забезпечити безпеку пасажирам, які виходять з транспорту. Мотивація - бо пасажири, вийшовши з транспорту, попадають на дорогу, а не на тротуар, і мусять діяти так, ніби знаходяться на дорозі. Ну і відповідно водії вважати на них. Це зі слів інструктора, з яким я їздив по Кракову.

Reply


Leave a comment

Up