Вулиця Краківська там є тому, що це Казімеж, колись окреме містечко, за кілометр від центру Кракова)) В нас у Львові хотіли таке місто-супутник збудувати в 17 ст., яке мало називатись Владиславів.
Правильно організована трмвайна мережа. З розуміння того, що це магістральний транспорт і йому потрібен максимальний пріоритет. Ясно, що не всюди впихнули виділенки (бо автолоббі й там присутнє), але постарались по максимуму. Трамвай, який на швидкості їде повз затор з тачидл - це уосолбення соціальної справедливості.
Трохи дивує певний "вінігрєт" рухомого складу, багато різних моделей, це ж все обслугогвувати треба. Але я вірю, що купівля такої кількості різного вживаного рухомого складу було виваженим рішенням, яке диктувалось тодішніми умовами. Це злидень-Львів купує кілька електронівських цяцьок замість п’ятикратної кількості чогось вживаного скромнішого.
Потім почали купувати Bombardier частково за гроші Унії. А звідки там з’явилася Pesa? Та просто тендер виграла: у Польщі «антикорупційне законодавство» забороняє купувати в того самого виробника без тендеру. І тому влада була змушена купити тіки бидґоські трамваї.
>У поруччях для чогось зробили яскраві світлодіодні риски. У нових Бомбардьє є такі самі. Можливо це для кращого орієнтування людей зі слабим зором? Так і є. Неприємно здивувала манера краківських водіїв протискатися правою смугою повз трамвай, що стоїть на зупинці з відчиненими дверима. Люди виходять, а вони лізуть. Ну це не тільки в Кракові, це у всій Польщі. Я зі здивуванням дізнався, що оцей момент не відображений у польських ПДР, і визначається тільки вимогою до водія забезпечити безпеку пасажирам, які виходять з транспорту. Мотивація - бо пасажири, вийшовши з транспорту, попадають на дорогу, а не на тротуар, і мусять діяти так, ніби знаходяться на дорозі. Ну і відповідно водії вважати на них. Це зі слів інструктора, з яким я їздив по Кракову.
Comments 21
Reply
Reply
Правильно організована трмвайна мережа. З розуміння того, що це магістральний транспорт і йому потрібен максимальний пріоритет. Ясно, що не всюди впихнули виділенки (бо автолоббі й там присутнє), але постарались по максимуму. Трамвай, який на швидкості їде повз затор з тачидл - це уосолбення соціальної справедливості.
Трохи дивує певний "вінігрєт" рухомого складу, багато різних моделей, це ж все обслугогвувати треба. Але я вірю, що купівля такої кількості різного вживаного рухомого складу було виваженим рішенням, яке диктувалось тодішніми умовами. Це злидень-Львів купує кілька електронівських цяцьок замість п’ятикратної кількості чогось вживаного скромнішого.
Reply
Reply
Та прості умови: Відень і Нюрнберґ то партнерські міста, які просто скинули свої старі трамваї, шоб не платити за утилізацію.
http://krakow.naszemiasto.pl/artykul/krakow-pozegnalismy-tramwaje-z-norymbergi,1698095,art,t,id,tm.html
Потім почали купувати Bombardier частково за гроші Унії. А звідки там з’явилася Pesa? Та просто тендер виграла: у Польщі «антикорупційне законодавство» забороняє купувати в того самого виробника без тендеру. І тому влада була змушена купити тіки бидґоські трамваї.
Словом, ніякого великого плану тут немає.
Reply
Хник. Хоч вбийте не розумію чому не можна розглянути варіант купити таку пепяку замість закладання кількох кілометрів колії буківкою :(
Reply
Reply
Так і є.
Неприємно здивувала манера краківських водіїв протискатися правою смугою повз трамвай, що стоїть на зупинці з відчиненими дверима. Люди виходять, а вони лізуть.
Ну це не тільки в Кракові, це у всій Польщі. Я зі здивуванням дізнався, що оцей момент не відображений у польських ПДР, і визначається тільки вимогою до водія забезпечити безпеку пасажирам, які виходять з транспорту. Мотивація - бо пасажири, вийшовши з транспорту, попадають на дорогу, а не на тротуар, і мусять діяти так, ніби знаходяться на дорозі. Ну і відповідно водії вважати на них. Це зі слів інструктора, з яким я їздив по Кракову.
Reply
Leave a comment