Не вийде Стоянку там треба зробити максимально великою, тобто між деревами точно ні. просто паралельне паркування вздовж бордюрів, висадку дерев це не заперечує
1) Вулиця одностороння - можна звузити проїзжу частину до однієї смуги. 2) Дерева спиляти й замінити саджанцями пристойного розміру. 3) Паркування чергувати з деревами, як на рендері. Вартує порахувати скільки тачидл в мешканців. 4) Підземний перехід можна обладнати автоматичним працюючим ліфтом-пандусом (так-так, ми в Україні, я в курсі). Мами з візочками будуть в захваті. 5) Асфальт замінити бруківкою, вулиця не має транспортноо значення. 6) Велосмугу (якщо є така потреба) викласти іншим типом покриття, можливо гладкою бруківкою.
Доречі, скоро буде зустріч по Підзамче від Громади в Дії. Я координатору по нашому району казав про цей відрізок, хоча мене більше цікавить скверик перед підземним переходом. Зараз він страшнуватий, якщо йти вночі. Його треба якось освітити і може ще щось зробити, щоб там було якось не так стрьомно. Тобто я пропонував, щоб цей скверик з боку центру, а в ідеалі і з боку Підзамче(біля і над переходом) якось облагородити. В ідеал то все поєднати ще й з цим кусочком вулиці Хмельницького)
Хоча той скверик мабуть має якийсь стосунок до церкви, принаймні там зараз є камінній фігури, наче сакрального змісту. Плюс поруч є зжається церковне видавництво і церква Онуфрія.
Щодо шумозахисних екранів, то читав ще раніше в якихось дальньострокових планах. То мали б поставити шумозахисні екрани починаючи від долинського і закінчуючи хлібокомбінатом.
А загалом сам підземний перехід, навіть після ремонту не дуже класно виглядає. Хоча краще набагато ніж був) Як би в ідеаль без нього, таке взагалі реально?
Хм, ну ж наче всюди бакланять підземні переходи. Чи перехід під дорогою і залізницею, то зовсім різні речі? Підземний думаю всерівно набагато безпечніший в цьому місці, поїзди їздять кожні 5 - 10 хвилин) Загалом то нереально мабуть, просто цікаво як би могло бути по-іншому)
Comments 50
Стоянку там треба зробити максимально великою, тобто між деревами точно ні.
просто паралельне паркування вздовж бордюрів, висадку дерев це не заперечує
нащо там велосмуга? :/
Reply
Тіньок же буде тачидлам :)
Reply
Reply
Reply
А якщо він буде не на пів вулиці, то буде недостатньо пологим.
Reply
1) Вулиця одностороння - можна звузити проїзжу частину до однієї смуги.
2) Дерева спиляти й замінити саджанцями пристойного розміру.
3) Паркування чергувати з деревами, як на рендері. Вартує порахувати скільки тачидл в мешканців.
4) Підземний перехід можна обладнати автоматичним працюючим ліфтом-пандусом (так-так, ми в Україні, я в курсі). Мами з візочками будуть в захваті.
5) Асфальт замінити бруківкою, вулиця не має транспортноо значення.
6) Велосмугу (якщо є така потреба) викласти іншим типом покриття, можливо гладкою бруківкою.
Reply
це вулиця на якій має бути паркування з обох боків по-максимуму
велосмуги там теж не треба
Reply
( ... )
Reply
Краще взагалі не робити, ніж так.
Reply
Доречі, скоро буде зустріч по Підзамче від Громади в Дії. Я координатору по нашому району казав про цей відрізок, хоча мене більше цікавить скверик перед підземним переходом. Зараз він страшнуватий, якщо йти вночі. Його треба якось освітити і може ще щось зробити, щоб там було якось не так стрьомно. Тобто я пропонував, щоб цей скверик з боку центру, а в ідеалі і з боку Підзамче(біля і над переходом) якось облагородити. В ідеал то все поєднати ще й з цим кусочком вулиці Хмельницького)
Хоча той скверик мабуть має якийсь стосунок до церкви, принаймні там зараз є камінній фігури, наче сакрального змісту. Плюс поруч є зжається церковне видавництво і церква Онуфрія.
Щодо шумозахисних екранів, то читав ще раніше в якихось дальньострокових планах. То мали б поставити шумозахисні екрани починаючи від долинського і закінчуючи хлібокомбінатом.
А загалом сам підземний перехід, навіть після ремонту не дуже класно виглядає. Хоча краще набагато ніж був)
Як би в ідеаль без нього, таке взагалі реально?
Reply
( ... )
Reply
Загалом то нереально мабуть, просто цікаво як би могло бути по-іншому)
Reply
( ... )
Reply
( ... )
Reply
Reply
Reply
Leave a comment