У нас економіка в сразі із-за таких от "реально крутих ідей". Хто їздити у Винники буде такими от супер поворотами де й колії то нема чи з Грибович через Підбірці - то ж діло десяте, тут аби розмалювати карту і подрочити...
І ніхто й не пам'ятає як десяток років тому Тимошенко оцю херню втілила. Викинули купу бабла, попіарилась перед виборами і через пів року наземне метро закрили, щоб повітря не возити. Зате зараз можна піти на Чорновола подивитись на пустуючу станцію метро. Проте нащо кому та реальність, коли крута ідея так в жопі свербить.
Рука/лицо У вас там и так по сути по главному ходу нужно много где и третий и четвертый путь, а учитывая рельеф это писец как дорого. По тому лучше пойти в Харьковметротротоннель проект, расконсервировать ствол за дворцом Потоцкого и достроить трамвай
В Киеве уже не раз считали, дешевле метро, по тому надо построить не просто 5 километров ещё двух колий, а и перестроить горловины станций, установить новое оборудование и многое другое. Построить пару километров глубокого трамвая в центре будет в разы и дешевле и эффективней.
Сполучення Рясне-Личаків неможливе бо Личаків не електрифікований, значить Личаківська гілка закінчується на Підзамчі, або продовжується за Рясне в села. Тоді через Рясне буде електричка на вокзал з кінцевою на Рясне 2 і дизель на Личаків з кінцевою перед Ясниськами, так навіть краще :) Невикористовуваний об'їзд за Дублянами використовується дуже навіть активно. Пів годинний інтервал на Сихів теж по ідеї можна забезпечити,для 15хвилинного - потрібно таки будувати другу колію під яку зарезервовано місце. Ще є гілки на 5й парк (Левандівка) і Скнилів, їх можна без проблем зробити теж.
Як на мене, то це погана ідея. Ніхто тим не буде користуватись, бо залізничні колії знаходяться далеко від великих пасажирських потоків. Плюс щоб це нормально працювало треба вивалити купу бабла, але результат буде не вартий тих грошей. Краще поставити пріорітет на розвиток виділених ліній для трамваю
теоретично орендувати в ЛЗ кілька електричок: Рясне-2 - Вокзал - 1штука Траса на Яворів-Личаків - дизель - 1 штука Сихів-Вокзал, 5й парк-Вокзал і Скнилів-Вокзал 3 штуки якщо нормально графіки скласти ітого 4 чотирьох вагонні електрички і 1-2 рейкових автобуси які зараз всеодно тупо підпирають паркан десь у депо. Платформи які не які а вже давно є і якщо не будувати як Гната Хоткевича то будуть не дорогими теж.
Звичайно ж в ідеалі потрібні високі платформи і круті станції, але... спробувати можна і мінімальними затратами
Comments 54
Reply
Reply
І ніхто й не пам'ятає як десяток років тому Тимошенко оцю херню втілила. Викинули купу бабла, попіарилась перед виборами і через пів року наземне метро закрили, щоб повітря не возити.
Зате зараз можна піти на Чорновола подивитись на пустуючу станцію метро. Проте нащо кому та реальність, коли крута ідея так в жопі свербить.
Reply
Reply
Reply
У вас там и так по сути по главному ходу нужно много где и третий и четвертый путь, а учитывая рельеф это писец как дорого.
По тому лучше пойти в Харьковметротротоннель проект, расконсервировать ствол за дворцом Потоцкого и достроить трамвай
Reply
Reply
Reply
Reply
Сполучення Рясне-Личаків неможливе бо Личаків не електрифікований, значить Личаківська гілка закінчується на Підзамчі, або продовжується за Рясне в села. Тоді через Рясне буде електричка на вокзал з кінцевою на Рясне 2 і дизель на Личаків з кінцевою перед Ясниськами, так навіть краще :)
Невикористовуваний об'їзд за Дублянами використовується дуже навіть активно.
Пів годинний інтервал на Сихів теж по ідеї можна забезпечити,для 15хвилинного - потрібно таки будувати другу колію під яку зарезервовано місце.
Ще є гілки на 5й парк (Левандівка) і Скнилів, їх можна без проблем зробити теж.
Reply
Reply
теоретично орендувати в ЛЗ кілька електричок:
Рясне-2 - Вокзал - 1штука
Траса на Яворів-Личаків - дизель - 1 штука
Сихів-Вокзал, 5й парк-Вокзал і Скнилів-Вокзал 3 штуки якщо нормально графіки скласти
ітого 4 чотирьох вагонні електрички і 1-2 рейкових автобуси які зараз всеодно тупо підпирають паркан десь у депо.
Платформи які не які а вже давно є і якщо не будувати як Гната Хоткевича то будуть не дорогими теж.
Звичайно ж в ідеалі потрібні високі платформи і круті станції, але... спробувати можна і мінімальними затратами
Reply
Leave a comment