Іше один цікавий факт (на фото №49 видно): метро користується лівостороннім рухом.
«В такому разі одна поїздка коштуватиме 44 крони та купу часу водія. Кожен раз, коли дивлюся на те як хтось платить карткою в автобусі, думаю на скільки це було б швидше зробити готівкою. »
Для початку перейдіть на нормальні гроші! Мало того, шо в Швеції якісь тугрики, їх ше й непросто дістати, і з тебе здеруть комісію за обмін. З іншого боку, це рай ненависників готівки і те, шо водій приймає оплату карткою - це дуже круто, в Німеччині про це можна тільки помріяти. Щодо витраченого часу водія: ну, видно, надто мало автоматів на зупинках. Чи я неправий?
Нє, я-то розумію, шоб їх економіка так збудована, шо їм потрібна незалежна монетарна політика. Але як турист не можу не понудіти на тему незручності цих тугриків.
Ну не знаю, я якихось особливих незручностей через це не відчув. Банки ж працюють. Приїхав, купив крон, гуляєш. Колись взагалі кожна країна мала власну валюту.
1. Забули Pendeltåg - маятникові електрички на великі відстані, які теж мають кілька гілок 2. Забули Lokalbana - локальні маленькі електрички в окремих районах 3. Різноманітні водні засоби (наприклад човни до Югрордена чи навіть Ваксхольма)
Ну і ще така цікава особливість в копилку - якщо ви внаслідок невчасного прибуття транспорту запізнюєтеся більш ніж на 20 хв, ви можете взяти таксі а компанія SL відшкодує вам збитки.
Comments 18
> я точно знаю, що їздять там здебільшого на списаному шведському гівні
Ага. Нам би це списане гівно. Чувак уже забув що таке богдалони мабуть.
Дякую, Сашко, гарні фотки.
Reply
(The comment has been removed)
Reply
Reply
«В такому разі одна поїздка коштуватиме 44 крони та купу часу водія. Кожен раз, коли дивлюся на те як хтось платить карткою в автобусі, думаю на скільки це було б швидше зробити готівкою. »
Для початку перейдіть на нормальні гроші! Мало того, шо в Швеції якісь тугрики, їх ше й непросто дістати, і з тебе здеруть комісію за обмін. З іншого боку, це рай ненависників готівки і те, шо водій приймає оплату карткою - це дуже круто, в Німеччині про це можна тільки помріяти. Щодо витраченого часу водія: ну, видно, надто мало автоматів на зупинках. Чи я неправий?
Reply
А щодо переходу на нормальні гроші - що мається на увазі? Скасувати крону?
Reply
Нє, я-то розумію, шоб їх економіка так збудована, шо їм потрібна незалежна монетарна політика. Але як турист не можу не понудіти на тему незручності цих тугриків.
Reply
Reply
2. Забули Lokalbana - локальні маленькі електрички в окремих районах
3. Різноманітні водні засоби (наприклад човни до Югрордена чи навіть Ваксхольма)
Ну і ще така цікава особливість в копилку - якщо ви внаслідок невчасного прибуття транспорту запізнюєтеся більш ніж на 20 хв, ви можете взяти таксі а компанія SL відшкодує вам збитки.
Reply
Reply
Reply
Про Таллінн наче не міф, але там був інший інтерес політиків, принаймні так мені розказувала знайома звідти.
Reply
Leave a comment