А оце справді дуже світла та приємна новина..... Такими треба робити всі переходи, фірма може заробити собі рекламу , а мерія бонуси та значок "безпечного міста" :) А то з переходами біля Мі100 вже стільки накрутили.... а ефект не особливий........
Там взагалі під мостом треба сітку на 2м натягувати, або прожекторами висвічувати весь простір.... ДЕБІЛИ лізуть та перебігають..... а зима наближається.....
PS. Може той міст таки зроблять трамвайним до нового мікрорайону "мурашника".... та відразу і освітлять підмостовий простір........
Між іншим я багато читав про посилене освітлення пішохідних переходів у інших містах - це насправді не новина. Хоча тільки у нас воно настільки фокусоване. Але беру на себе сміливість заявити, що окреме живлення і датчик освтіленості - це вперше в Україні.
Безпечніше стало, але не набагато: як видно з відео, більшість водіїв і не думає зупинятися. І потім ці бидловодії дивуються, шо пішоходи не користуються переходами.
Водій транспортного засобу, що наближається до нерегульованого пішохідного переходу, на якому перебувають пішоходи, повинен зменшити швидкість, а в разі потреби зупинитися, щоб дати дорогу пішоходам, для яких може бути створена перешкода чи небезпека.
Проїжджаючи повз пішоходів, які не встигли закінчити перехід проїзної частини і вимушено перебувають на острівці безпеки або лінії, що розділяє транспортні потоки протилежних напрямків, водії повинні дотримувати безпечного інтервалу.
взагалі цікавить ціна питання... в нас досить багато вулиць ремонтують...... може такі переходи зробили би "обов1язковими" для нових та відремонтованих ділянок....
Один такий об’єкт це близько 60 тисяч гривень. З них самі світильники - не менше половини суми. Трохи розкіш, таке треба робити тільки там, де жвавий рух. Магістральні вулиці, як правило.
Хоча я постійно кажу, що на таких вулицях слід ставити світлофори, але це ще дорожче.
На бічних вулицях безпеку пішоходів слід, як на мене, забезпечувати фізичними засобами: підвищеними пішохідними переходами, чергуванням парковки (ліворуч-праворуч, аби машини не розганялись)
Для порівняння треба подивитись, що зробили за кошт міста. Наразі за кошти міста освітлено 2 переходи. Обидва на Любінскій: в районі будинку меблів (певно тут) і між зупинками ГТ в напрямку аеропорту (тут мабуть). Може хтось там живе і гляне увечері?
дивно, далеко не сама жвава вулиця...... ці ж В. Великого та Наукова мають більш насичений трафік... ну і тепер на кн. Ольги (навпроти мурашника) такий перехід якраз потрібний......
ХОЧА БИ просто ставити звичайні світильники на тротуарах і над проїзджою частиною чітко над пішохідним переходом....і то хліб (а якщо ще виділяти температурою ламп, то можно і без фокусування обійтись..)
Comments 25
Там взагалі під мостом треба сітку на 2м натягувати, або прожекторами висвічувати весь простір.... ДЕБІЛИ лізуть та перебігають..... а зима наближається.....
PS. Може той міст таки зроблять трамвайним до нового мікрорайону "мурашника".... та відразу і освітлять підмостовий простір........
Reply
Але беру на себе сміливість заявити, що окреме живлення і датчик освтіленості - це вперше в Україні.
Reply
Reply
Принаймні мені інстинктивно хочеться йти саме зеброю, а не перебігати за 5м до неї.
Вночі особливо. А тут її ще й так підвічують.
Reply
Reply
Reply
шо?
Reply
Проїжджаючи повз пішоходів, які не встигли закінчити перехід проїзної частини і вимушено перебувають на острівці безпеки або лінії, що розділяє транспортні потоки протилежних напрямків, водії повинні дотримувати безпечного інтервалу.
http://monolith.in.ua/pdr-proyizd-pishohidnih-perehodiv-zupinok-transportnih-zasobiv/
Reply
Reply
Трохи розкіш, таке треба робити тільки там, де жвавий рух. Магістральні вулиці, як правило.
Хоча я постійно кажу, що на таких вулицях слід ставити світлофори, але це ще дорожче.
На бічних вулицях безпеку пішоходів слід, як на мене, забезпечувати фізичними засобами: підвищеними пішохідними переходами, чергуванням парковки (ліворуч-праворуч, аби машини не розганялись)
Reply
Наразі за кошти міста освітлено 2 переходи. Обидва на Любінскій: в районі будинку меблів (певно тут) і між зупинками ГТ в напрямку аеропорту (тут мабуть).
Може хтось там живе і гляне увечері?
Reply
ХОЧА БИ просто ставити звичайні світильники на тротуарах і над проїзджою частиною чітко над пішохідним переходом....і то хліб (а якщо ще виділяти температурою ламп, то можно і без фокусування обійтись..)
Reply
Reply
Reply
Leave a comment