Я как-раз вчора був на балконі Кумпеля і спостерігав звідти всю цю картину - дійсно, як в Індії. А якась зараза весь час сигналила і не давала розмовляти. До речі, чи не вас ми вчора спостерігали на балконі готелю, десь близько 7 вечора? :)
В маршрутчиків така тактика - стати на початку зупинки (байдуже що далі повно місця) всіх інших ігнорити і стояти максимально довго (доки пасажири не починають матюкати водія) збираючи максимально багато (доки пасажири не починають матюкати водія). Також є декілька загально прийнятних тактичних ходів у всіх водіїв: - впертися впритик а наступну маршрутку і казати "а я шо? вон він мене не пускає.." "в мене такий графік..." "не подобається на таксі.." і класичний повний ігнор. - класичне блокування конкурента - і т.д. і т.п.
Рішення одне - *бати в хвіст і гриву. Заставити їздити згідно графіка без того "відстою", якщо графік надто широкий - врізати його.
А тому що замsсть Кумпеля можна було б зробити нормальну маленьку АС для маршруток з декsлькома паралельними заїздами/виїздами, щоб зняти гвалт з і так не широкого проспекта. А ті архітектори часом не сказали, як має облаштовуватись зупинка громадського транспорту на " магістралі районного значення". І яка кількість різних маршрутів гранична для однієї зупинки????
А взагалі там за Міленіумом є досить симпатична площа, на якій би можливо було б це все організувати...
Comments 65
Reply
Reply
До речі, чи не вас ми вчора спостерігали на балконі готелю, десь близько 7 вечора? :)
Reply
А на балконі таки я стояв, було таке.
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Також є декілька загально прийнятних тактичних ходів у всіх водіїв:
- впертися впритик а наступну маршрутку і казати "а я шо? вон він мене не пускає.." "в мене такий графік..." "не подобається на таксі.." і класичний повний ігнор.
- класичне блокування конкурента
- і т.д. і т.п.
Рішення одне - *бати в хвіст і гриву. Заставити їздити згідно графіка без того "відстою", якщо графік надто широкий - врізати його.
Reply
Reply
А ті архітектори часом не сказали, як має облаштовуватись зупинка громадського транспорту на " магістралі районного значення". І яка кількість різних маршрутів гранична для однієї зупинки????
А взагалі там за Міленіумом є досить симпатична площа, на якій би можливо було б це все організувати...
Reply
Reply
Reply
Leave a comment