Зрозуміло що цей перехид просто жах і не тільки для людей з інвалідністю
є 2 варінти
Варінт 1 - зменшити кількість смуг, збільшивши троутуар, та зробити світлофори.
Варіант 2. На такому багатополосному шосе можна загоняти машини на деяких ділянках у тонелі під землю та роботи зверху безбар'єрний пішохідний простір. Мінус такого підходу, на мою думку, у тому, що багатополосне шосе у місті несе в собі дуже великий потік авто, який потім створює на меньш проходимих вулицях автомобільні корки. Та й тонелі - не дуже приємна річ.
Ось ще трошки для любителів переходити по світофорах https://www.youtube.com/watch?v=4vapinZQ0bA&feature=youtu.be Не так давно на окружній в Києві якийсь школяр вибіжав точно так, як ідіот на попередньому відео, я трошки наклав цегли у штани, на моє щастя я розминувся з цим хлопчиною на пару секунд
Доречі, чому всы так полятся на ці острывці безпеки? На них діє якейсь невидиме захисне силове поле, що туди не заїде машина? Пішоходів прекрано збивают і на острівцях безпеки
Comments 113
є 2 варінти
Варінт 1 - зменшити кількість смуг, збільшивши троутуар, та зробити світлофори.
Варіант 2. На такому багатополосному шосе можна загоняти машини на деяких ділянках у тонелі під землю та роботи зверху безбар'єрний пішохідний простір.
Мінус такого підходу, на мою думку, у тому, що багатополосне шосе у місті несе в собі дуже великий потік авто, який потім створює на меньш проходимих вулицях автомобільні корки.
Та й тонелі - не дуже приємна річ.
Reply
https://www.youtube.com/watch?v=4vapinZQ0bA&feature=youtu.be
Не так давно на окружній в Києві якийсь школяр вибіжав точно так, як ідіот на попередньому відео, я трошки наклав цегли у штани, на моє щастя я розминувся з цим хлопчиною на пару секунд
ще про переходи:
https://youtu.be/HL2op0OPOTU
https://youtu.be/IxLWG2yJY-A
Reply
А в третьем по хорошему надо синхронизировать светофор с наличием трамвая.
Reply
Пішоходів прекрано збивают і на острівцях безпеки
Reply
Reply
Це ІХМО, але чисто візуально в європейських країнах десь так і роблять.
Reply
Leave a comment