Як не дивно ЛАЗ єдиний завод на пост-совку який випускав найкращі автобуси.
Так-так, вони були злизані з Мерседесів Сітаро, якість збірки багатьох гірше китайської, але вигляд і ергономіка дуже добра як на колишню радянську республіку.
МАЗи з мотором в салоні це звісно ппц. Ще ніколи таких автобусів не бачив. Тобто такого рішення конструкторського.
В більшості великих сучасних міст, діє єдина система квитків на транспорті. Ми поки що відстаєм. Та й те, що на зупинках вказується точний час і що транспорт їздить по графіку, ознака того, що є контроль і порядок. Дякую за репортаж!!!
Перемишль маленьке польське місто за к-стю населення як Дрогобич. І там є Е-Квиток. І там лише автобуси. Зрештою у всіх(!) польських містах діє така сама система вже понад 30 років :)
Дякую! Їздив кілька разів зайцем у Мінську - жодного разу не напрапляв на контролерів ;-) А не звертав уваги, як люди сидять у метро Мнська та Києва? У першому так смирено :-) Цього року там проїзд вже 4, а два роки тому був 1,5 тисячі...
Можливо, раніше в них не було стільки контролерів, але заразвони заходять мало не на кожній третій зупинці) Щодо ціни, то там же ще сам рубль сильно падав пару років тому якраз.
а як місцеве населення причетне до єдиного квитка і якісного рухомого складу? думаєте мешканці Мінську проводили мітинги з вимогами "дайте єдиний квиток" і палили шини?
До речі там вдалося познайомитися з тітоньками з мінського транспортного управління. Вони дуже хвалили Жука, дуже цікавилися станом справ у нас і, думаю, були б не проти приїхати до нас та обмінятися досвідом.
Ще би взнати яким чином у них місто розраховується з своїм комунальним перевізником. Я підозрюю, що їх перевізник не кинутий на самоокупність, на відміну від нашого АТП-1.
Не знаю, на што ён кінуты, але ў нас праезд каштуе 4000 і на днях падаражэе да 4500, даражэе кожныя 3-4 месяцы, а камунальнікі пры кожным павышэнні кажуць, што мы ўсё адно аплочваем толькі каля 30% сабекошту паездкі.
Comments 31
Так-так, вони були злизані з Мерседесів Сітаро, якість збірки багатьох гірше китайської, але вигляд і ергономіка дуже добра як на колишню радянську республіку.
МАЗи з мотором в салоні це звісно ппц. Ще ніколи таких автобусів не бачив. Тобто такого рішення конструкторського.
( ... )
Reply
І всеондо це краще ніж гордість українського автобусобудування:
( ... )
Reply
Та й те, що на зупинках вказується точний час і що транспорт їздить по графіку, ознака того, що є контроль і порядок.
Дякую за репортаж!!!
Reply
Перемишль маленьке польське місто за к-стю населення як Дрогобич. І там є Е-Квиток. І там лише автобуси.
Зрештою у всіх(!) польських містах діє така сама система вже понад 30 років :)
Reply
Reply
Люблін, Катовіце, Гданськ, Вроцлав менші :)
Reply
Reply
Щодо ціни, то там же ще сам рубль сильно падав пару років тому якраз.
Reply
Reply
Reply
Reply
Це запитання не лише до чиновників, але й до місцевого населення.
Reply
думаєте мешканці Мінську проводили мітинги з вимогами "дайте єдиний квиток" і палили шини?
Reply
Reply
Я підозрюю, що їх перевізник не кинутий на самоокупність, на відміну від нашого АТП-1.
Reply
Reply
Reply
Leave a comment