Leave a comment

Comments 31

ext_1700079 November 26 2014, 07:32:22 UTC
Як не дивно ЛАЗ єдиний завод на пост-совку який випускав найкращі автобуси.

Так-так, вони були злизані з Мерседесів Сітаро, якість збірки багатьох гірше китайської, але вигляд і ергономіка дуже добра як на колишню радянську республіку.

МАЗи з мотором в салоні це звісно ппц. Ще ніколи таких автобусів не бачив. Тобто такого рішення конструкторського.


... )

Reply

vbhjckfd November 26 2014, 09:29:54 UTC
> МАЗи з мотором в салоні це звісно ппц.

І всеондо це краще ніж гордість українського автобусобудування:


... )

Reply


romchykd November 26 2014, 07:36:28 UTC
В більшості великих сучасних міст, діє єдина система квитків на транспорті. Ми поки що відстаєм.
Та й те, що на зупинках вказується точний час і що транспорт їздить по графіку, ознака того, що є контроль і порядок.
Дякую за репортаж!!!

Reply

ext_1700079 November 26 2014, 07:40:56 UTC
а чому великих? :)

Перемишль маленьке польське місто за к-стю населення як Дрогобич. І там є Е-Квиток. І там лише автобуси.
Зрештою у всіх(!) польських містах діє така сама система вже понад 30 років :)

Reply

romchykd November 26 2014, 08:54:24 UTC
Я мав на увазі ті міста, де є і автобус і трамвай і метро, а тарифікація і квитки єдині.

Reply

ext_1700079 November 26 2014, 09:32:03 UTC
Ну не всі вони більші за Львів.

Люблін, Катовіце, Гданськ, Вроцлав менші :)

Reply


vladbespalov November 26 2014, 08:27:06 UTC
Дякую! Їздив кілька разів зайцем у Мінську - жодного разу не напрапляв на контролерів ;-) А не звертав уваги, як люди сидять у метро Мнська та Києва? У першому так смирено :-) Цього року там проїзд вже 4, а два роки тому був 1,5 тисячі...

Reply

alex_shutyuk November 26 2014, 13:51:06 UTC
Можливо, раніше в них не було стільки контролерів, але заразвони заходять мало не на кожній третій зупинці)
Щодо ціни, то там же ще сам рубль сильно падав пару років тому якраз.

Reply

ext_2469022 November 26 2014, 15:57:58 UTC
Это еще ничего. В Гомеле, в 98, на конечной остановке дежурил наряд ОМОНа, им контролеры и сдавали "зайцев".

Reply

jek_hor December 5 2014, 06:36:40 UTC
Зараз кандуктараў, якія раней былі ў транспарце, перапрафілявалі ў кантралёраў, таму шмат.

Reply


ext_1156475 November 26 2014, 08:27:39 UTC
Так в них гарно... Коли в нас таке буде?!?!

Reply

romchykd November 26 2014, 08:56:45 UTC
"Коли в нас таке буде?"
Це запитання не лише до чиновників, але й до місцевого населення.

Reply

vbhjckfd November 26 2014, 09:47:09 UTC
а як місцеве населення причетне до єдиного квитка і якісного рухомого складу?
думаєте мешканці Мінську проводили мітинги з вимогами "дайте єдиний квиток" і палили шини?

Reply

alex_shutyuk November 26 2014, 13:52:35 UTC
До речі там вдалося познайомитися з тітоньками з мінського транспортного управління. Вони дуже хвалили Жука, дуже цікавилися станом справ у нас і, думаю, були б не проти приїхати до нас та обмінятися досвідом.

Reply


vbhjckfd November 26 2014, 09:30:59 UTC
Ще би взнати яким чином у них місто розраховується з своїм комунальним перевізником.
Я підозрюю, що їх перевізник не кинутий на самоокупність, на відміну від нашого АТП-1.

Reply

alex_shutyuk November 26 2014, 14:01:50 UTC
Будеш сміятися, але той перевізник настільки крутий, що навіть має власні колгоспи та сільськогосподарські угіддя (ходять чутки))).

Reply

znikla November 26 2014, 14:15:02 UTC
Не знаю, на што ён кінуты, але ў нас праезд каштуе 4000 і на днях падаражэе да 4500, даражэе кожныя 3-4 месяцы, а камунальнікі пры кожным павышэнні кажуць, што мы ўсё адно аплочваем толькі каля 30% сабекошту паездкі.

Reply


Leave a comment

Up