Трамвайне депо Ляйпцига - вид зсередини

May 22, 2017 09:00



Внутрішній світ трамвайного депо у німецькому місті Карлсруе ви вже бачили, а тепер давайте трохи поглянемо, як виглядає зсередини депо у Ляйпцигу. Точніше, одне з них. Загалом у столиці Саксонії є три депо і у одному з них нам вдалося побувати.

2. При вході на територію відвідувачів зустрічає великий логотип місцевого Електротрансу. Депо Angerbrücke знаходиться недалеко від центру міста і воно є далеко не найпотужнішим в місті - тут відбувається лише поточне обслуговування, миття та зберігання деяких вагонів. Більш глибокі та грунтовні роботи проводять у інших місцях.


3. Навігація для кращого орієнтування на території.


4. Парковка для працівників.


5.


6. Заїзд для трамваїв зі сторони вулиці.


7. Перед заїздом на територію водій вагона зв'язується з диспетчером, щоби той відкрив потрібні ворота та перевів стрілки у потрібне положення.


8. Ось, ворота відкрилися.


9.


10. Першим ділом вагони оглядають у цьому приміщенні. Решітчасті панелі при потребі можуть виконувати функцію як підлоги, так і огородження, дозволяючи оглядати вагони знизу.


11.


12. Ці пістолети заправляють спеціальні ємності у вагонах піском, який потрібний для посипання рейок, коли вагон починає буксувати на підйомі чи у дощову погоду.


13.


14. Свого часу Ляйпциг замовив у місцевого виробника - заводу HeiterBlick - 50 таких вагонів NGT6WL Leoliner і тепер не надто ними задоволені через шумність використаних у них старих татрівських візків.


15.


16.


17.


18.


19. Під час зимових морозів мийка не працює і трамваї їздять містом досить-таки замурзані.


20.


21. Сувора депошна попільничка.


22.


23.


24.


25. У сусідньому ангарі трамваї ночують.


26.


27. Зараз тут майже порожньо - більшість вагонів працюють на маршрутах.


28. Щоправда не всі. Наприклад, цей Бомбардьє стоїть у очікуванні доставки потрібних запчастин.


29. Робоче місце водія Бомбардьє.


30. Зі стелі звисають розетки, що дозволяють підключати електрообладнання у будь-якій точці ангара.


31. Також у Ляйпцигу є більше сотні класичних округлих Татр Т4.


32. Був момент, коли їх планували поступово виводити з експлуатації, але тепер, у зв'язку з виходом місцевої футбольної команди RB Leipzig до німецької вищої ліги, вирішили залишити їх та використовувати для посилення на маршрутах у дні матчів.


33. Салон Татри.


34. Робоче місце водія.


35. Зчіпні пристрої, що не використовуються, дбайливо накривають брезентовими чохлами.


36. Стиковка двох вагонів. Цікаво, що працівник, навіть виходячи з вагона на пару секунд, щоразу зачиняв задню панель керування на ключ та забирав його з собою.  Відчувалося, що ця звичка відпрацьована в нього до автоматизму і шанс застати десь відкритим те, що має бути зачиненим, практично нульовий.


37. Красиві лінії.


38.


39. У сусідньому приміщенні знаходиться невеликий склад запчастин та парковка працівників.


40. Дорожчі запчастини тут замовляють під кожен конкретний випадок, через що деякі вагони можуть досить довго простоювати у очікуванні ремонту.


41.


42. Запаси піску.


43. Вагони, що зійшли з рейок, повертає на місце ось такий апарат на шасі КамАЗа.


44. Новіша технічка.


45. Службовий електромобіль.


46. Велопарковка.


47. Диспетчерська, де слідкують за пересуванням вагонів територією депо.


48. Про ціну помилок нагадує фотопідбірка трамвайних аварій різних років.


49. Сентиментальна згадка про померлого сторожового собаку.


50. Сувенір зі Львова - схема львівських трамвайних маршрутів від Єгора Каліберди.


51.


52. На цьому все, дякую всім за увагу)


Дивіться також:

Трамваї Ляйпцига


Трамвайний Карлсруе. Як виглядає депо зсередини?


Трамвайний Краків


трамвай, ляйпциг, німеччина

Previous post Next post
Up