Взагалі-то планував проїхатися київським Електроном та написати про враження, але виявилося, що по вихідних його на лінію не випускають. Тому просто постояв на кінцевій швидкісного трамваю неподалік залізничного вокзалу, спостерігаючи, як вона працює та які трамваї причалюють до її перонів.
2. За відсутності Електрона на лінії курсують переважно такі модернізовані Татри з вбудованою низькопідлоговою секцією.
3. З попереднього фото може здатися, що з доступністю для маломобільних пасажирів тут все ок, але це враження оманливе. На перон ведуть лише кострубаті сходи без натяку на пандус. Дехто скорочує собі маршрут, застрибуючи на перон відразу з колій, які знаходяться на 40 см вище рівня тротуару.
4.
5.
6. Протилежна зупинка виглядає так. Вхід на платформу є лише з одного боку.
7. Пандус тут є, однак явно занадто крутий.
8. Трамваї не доїжджають до кінця платформи десяток метрів і в результаті висадка пасажирів виглядає ось так.
9. І це ще нічого - адже хоч якийсь пандус таки є, але далі дорогою до вокзалу пасажирам доводиться робити ще один стрибок - з колій на тротуар. Жодних пандусів чи сходів в даному випадку просто немає. Стрибають всі. Молоді люди - елегантно та спортивно, пенсіонери - з натужним кряхтінням. Дехто з гуркотом зістрибує на металевий лист, що прикриває якусь діру в тротуарі.
10. Тішать око округлі форми заслужених Татр Т3.
11. Чого не скажеш про ці Південмашівські вагони Татра-Юг.
12. Якогось єдиного загальноміського стилю оформлення трамваїв в Києві немає. Старі Татри пофарбовані у свою традиційну червоно-кавову гаму, модернізовані зчленовані Татри - жовто-сині, Татри-Юг пофарбовані майже у російський триколор. Тепер додалися ще сріблясті колір Електрони. В підсумку все це виглядає різнокольоровий карнавал, а не як одна злагоджена система. У Львові, на жаль, те саме.
13. Якось так.